2010-04-03
 19:35:29

COMMENT'♥

KOMMENTERA LITE MER FOLKET!

Allvarligt talat så tycker jag att det är 10000 gånger roligare att blogga om Justin än mig själv, jag typ får den där känslan jag måste kolla bloggen HELA tiden, men sen tänker jag ingen kommenterar ju, så vad är det jag ska kolla? Det jag skrivit eller?
 För att det ska bli roligare för mig behöver ni kommentera lite oftare och så blir min blogg mycket mer aktiv, vilket leder till att ni blir glada och ni tycker att det är kul, det är ju mitt budskap!

PHOTOSHOOT:
Parisian Photoshoot 3:rd April

Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild


Hawree

Älskar dom där bilderna kolla den här intervjun med honom haha skit rolig.Älskar Justin är ett av hans största fans här i sverige tror jag iallafall :D

Men här är iallafall intervjun från 2 April



http://www.disneydreaming.com/2010/04/02/justin-bieber-on-chelsea-lately-april-1-2010/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: