2010-04-10
 07:39:48

frågor och svar '♥

Nu tar vi frågor o svar!

Anonym om Vem är tjejen? :O:

Men han har ju sagt att han blir blyg när han är med en tjej han gillar(kär) han ser inteså blyg ut där:P

Svar: Jag tror inte han blir så kär så fort, men Justin brukar flörta mycket! :D ♥

bieberfever ! om KCA!♥:

jag satt o kolla på justins video Baby och då såg jag ett litet gulligt fel :D kolla hans mun mellan 3.25-3.26 han är så söt ! din blogg är BÄÄÄÄST <3333
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

Svar: Klart jag kan! Tack det värmer'♥
  
 
 
 Anonym om KCA!♥:

vart sänds den

Svar: Den sänds på nickelodeon idag kl 17:05 om jag fattat det rätt :D  ♥

Helin om GÖR DINA EGNA TEMOR:
kan du hjälp ja vet inte vart ja ska trycka,och att min mobil inte finns med min mobils model heter SONY ERICSSON W890i,jätte tacksamm för svar
 

Svar: Joo det kan jag! Jag visar det med bilder! ;) ♥

vanessa om GÖR DINA EGNA TEMOR:
 kan du visa hur man gör justin bakrund eller någor,fattar 0.0 :P

Svar : Haha aa :D ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: