2010-04-09
 11:45:33

GÖR DINA EGNA TEMOR

ALLA BELIEBERS!
 GÖR ERA EGNA MOBILTEMOR PÅ ZEDGE.NET JAG HAR ANVÄNT DEN GANSKA LÄNGE OCH HAR GLÖMT ATT TIPSA OM DEN, MAN KAN GÖRA JUSTIN TEMOR SOM MIG!
Man laddar upp sina bilder och fixar temor men man småste bli medlem, det är gratis, rekomenderar den jätte mycket!
KOLLA IN DEN NU!


vanessa

kan du visa hur man gör justin bakrund eller någor,fattar 0.0 :P


REBECCA

Hejsan! Nu har jag en LIIIIIITEN tävling på min blogg :)

Vilken sjukdom har jag ..? KOMMENTERA OCH VINN EN LÄNK !:D



PUBLICERAT: 2010-04-09, 15:06:53 | URL: http://bieberfan.blogg.se/
helin

kan du hjälp ja vet inte vart ja ska trycka,och att min mobil inte finns med min mobils model heter SONY ERICSSON W890i,jätte tacksamm för svar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: