2010-04-09
 09:58:30

tänk på att...

...inte ta mina bilder!
Har blivit trött på folk som tar mina bilder, asså skiiit irreterande!
JAG HAR SPENDERAT MYCKET TID PÅ ATT HITTA BILDERNA, RESPEKTERA!
Nu har jag sett 3 bloggar som redan tagit min bild den där under rubriken '' woooow'', och jag publicera den för typ nån timme sen!
 Snälla ta inte mina bilder om det är så att ni vill ha nån bild/käla eller något fråga mig via mejl eller kommenatrer [email protected] svårare än så är det inte!
 Man blir så himla besviken!

När folk tar dina bilder, som du krigat för!


REBECCA

Sv: Okej, men du och jag kanske kan skriva ett typ '' meddelande '' till honom.. Om du vill såklart! :)



Det här med bilderna, jo jag vet precis hur det känns.. Men du måste också tänka på att dom bilderna du tar är ju från en öppen hemsida på internet, och internet är ju öppet för alla, så egentligen måste alla få ta dessa bilder. Men jag förstår hur du tänker ;) Kram!



PUBLICERAT: 2010-04-09, 14:18:17 | URL: http://bieberfan.blogg.se/
iso

naya asena wiidiiso (weydiiso) eller hur fuck man stavar. ayadaa (eyadaa) kod kuu sarikarto



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: