2010-04-28
 22:01:34

twitter! :D <33

Jag som trodde ja kunnde fixa en ny ikon aldelles själv utan min syster, o jag misslyckades! :( Aja jag klara inte av att lägga upp den på menyn, men jag kommer när hon hjälpt mig, men än så länge får ni nöja er med den här!


ALLA FÖLJER MIN TWITTER HTTP://TWITTER.COM/JUSTINBBLOGG NUNU!



I thought  could fix a new icon all alone without my sister, but  failed!:( Eyeah I didn't make it to put it on the menu, but I will as soon as she helps me, but until that you have to be pleased (spelling?) wth this one!


EVERYONE FOLLOWS MY TWITTER HTTP://TWITTER.COM/JUSTINBBLOGG NOWNOW! 




 

Click on he pic to come to my twitter!
Klicka på bilden för att komma till min twitter!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: