2010-04-19
 21:11:35

svar på frågor! :) ♥

Anonym om converse! ♥:
ofta du köper ett par skor bara för att justin har det.
man följer väl sin egen stil men alla kanske inte har någon :p

Svar:  Hahah jag vet men det är ju min stil att få så mycket som möjligt gemnsamt med Justin!


Anonym om converse! ♥:
bara för att har de på en bild betyder det väl inte att han äger de.
det kallas photoshot -.-

Svar: Vem bryr sig? Jga har haft på mig en sak han har på sig, då menar jag exkt samma sak!

Anonym om Asia = Blind (?):
hahhaha jag ser! han tar ju på den för att försöka dölja det! :) haha

Svar: hihi jag ser verklign inte det ''/

emelie om Schoolgyrls'♥:
på sista videon när de åkte iväg med bilen glömde de deras bokal haha :P

Svar: Aaa haha!

evelina om Asia = Blind (?):
hahhaha ja han tar på den, kolla ordentligt ahahhaha<333 lol

Svar:Jag tror jag måste använda förstorningsglas!



Damla... om Svar på frågor! :D:
Vet du vart man kan köpa den? :)

Svar: Jag visset det men kommer inte ihåg vart, jag letar fortfarande efter den så tro inte att jag inte bryr mig! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: