2010-08-26
 20:59:53

assistent

Har tappat blogglusten otroligt mycket.
 Asså jag pallar verkligen inte springa hem varje dag efter skolan eller mina utedagar med mina vänner och springa fram till datan! Jag borde kunna leva som en vanlig tonåring även fast jag har bieberfever. Nu har jag börjat i 8:an vilket betyder att jag måste börja satsa rejält i skolan...
Jag skulle vilja ha en typ som assistent som kan hoppa in då och då och blogga när jag typ som nu typ tappat blogglusten.
Om du vill vara den så är det bara att mejla
[email protected]


my

hejhej!

skulle tycka det skulle vara kul att vara assistent, men dock vet jag inte var du får all information ifrån och allt.

så därför skulle det vara svårt att ja.. skriva ner saker.

svara gärna på min blogg vart du får allt ifrån! (:

kram!



PUBLICERAT: 2010-08-27, 20:41:27 | URL: http://aboutmyylife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: