2010-08-21
 22:21:24

Dagens intervju...

Jag har intervjuat en belieber som heter Clara Söderström!
Hon äger en blogg som heter claralinneaa.blogg.se, där hon skriver om sitt liv helt enkelt!
Jag ska inte babbla på, här har ni intervjun som btw inte är sig like dem andra....

- Baby / Never Let You Go?
Motivering:
Asså jag väljer nog Baby eftersom det var den första låten jag hörde av honom och blev helt kär i! :)
Pattie Mallette / Caitlin Beadles?
Motivering:
 Pattie heltklart! Har absolut ingenting emot Caitlin men eftersom Pattie är hans mamma och alltid finns där för honom så tar jag henne.
- En dejt med Justin / Ett års gratis konsert ? 
Motivering:
En deeeejt!! ;)
Justins skor / keps ?
Motivering:
Hmm, båda.. Men skor tror jag. För jag älskar hans hår :D
- Justins twitter / Facebook ?
Motivering:
Facebook för då kan man gilla och kommentera ;)
- Justins röst / utseende?
Motivering:
Asså där kan jag inte välja, så båda! :)



Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: