2010-08-07
 11:29:18

intervju


Så du är på röstvila?
- Det är inte roligt, men det är nödvändigt.

Hey, hörde du att Tom Brady fick din frisyr?
- Ja det gjorde jag, jag var i Massachusetts, så han kanske kan ha påverkats. Ha. Gillar Giesele det?

Vi får fråga henne det! Är det sant att innan du blev upptäckt, så hade du aldrig varit på ett flygplan?
- Inte ett enda. Det är galet hur många jag har varit på nu.

Du har till och med åkt till Vita Huset. Hängde du med Malia medans du var där?
- Malia och jag fick aldrig chansen att hänga med varandra..

Låt oss prata kläder. Vad har du på dig när du inte jobbar?

- Sperrys(?), basketkläder typ, bekväma grejer.

Och vem tar han om din smutstvätt?

- Min mamma.

Är din mamma sträng?
Väldigt. Hon tar fortfarande min dator klockan 10:30 p.m.

Vissa av dina fans svimmar när de ser dig. Trodde du någonsin att du skulle kunna få en tjej att svimma?
- Aldrig!

Du måste vara ett proffs på att ta hand om gråtande tjejer. Har du något råd till de män vars flickvänner gråter?

- Lyssna. Försök förstå varför de gråter.

Sista frågan: Var kommer du vara om fem år?
- Kommer fortfarande leva ut mina drömmar.

-jbieber



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: