2010-08-30
 17:04:41

Justin i Grease




Justin kanske kommer återskapa den klassiska filmen Grease och vara huvudrollen Danny Zuco.
Justin sa "Det vore väldigt roligt. Det har pratats en hel del under åren, men det vore häftigt att spela Danny. Om jag fick välja en perfekt Sandy roll skulle jag ta Miley Cyrus utan tvekan. Hon kan både sjunga, dansa och skådespela"

- "Jag skulle verkligen vilja ha några bra som spelar. Vore inte Susan boyle en perfekt roll som Rektor McGee? Vi skulle bara behöva skriva i manuset att hon bröt sig in i låten. Jag är besatt i Susan Boyle. När jag kollar på hennes orginal audition får mitt nackhår att resa sig"

- "Jag skulle älska att ha med Cheryl Cole i filmen om hon vill det. Hon skulle se bra ut i en Rydell Cheerleading uniform"

Taget från OceanUP.com




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: