2010-08-19
 19:31:06

justin i vma

Justin Bieber kommre att delta i MTV Video Music Awards, tillsammans med artister som Kanye West, och Bob Drake, detta 12 september.

Evenemanget på Nokia Theatre i Los Angeles, Justin kommer att sjunga några låtar som "one less Lonely Girl"... och Kanye West, som njuter av vad som väntas bli en av deras bästa framträdanden.

Bieber "Nominerad till Best New Artist", är glad för att åtgärden ska äga rum den dagen. "Det visar bara att drömmar verkligen kan gå i uppfyllelse och otroligt att jag har hängivna fans. Jag är lycklig och tacksam. Nu vill jag bara komma till det stadiet har det bra framför mina hjältar, eftersom i slutet av dagen jag är fortfarande ett barn och fortfarande en fläkt. sade sångaren.


Emma

Sv: Tack och ja gör du det:) svara när du veeeet<3



PUBLICERAT: 2010-08-19, 19:43:08 | URL: http://justinfans.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: