2010-08-19
 19:29:21

Justin vill att David Beckham ska hjälpa honom med fotbollen

Trots att är en av de största kändisar i hel världen, Justin Bieber, vid 16 års ålder, har också en hobby som vilken pojke som helst i hans ålder.
 Sångaren tycker om att spela fotboll på fritiden och har föreslagit till
David Beckham
: att... ge en privat konsert för hans familj om han visar något fotbollstrick.
Justin Bieber ett normalt barn som alla andra. Han älskar att spendera tid med sin familj och vänner, som han spenderar timmar och timmar på att spela fotboll. Men att dra nytta av sin stjärnstatus, har den unge konstnären föreslagit en lyxig behandling med fotbollsstjärnan David Beckham.
Bieber har varit i kontakt med David och han har föreslagit följande: Baby's tolk skulle vara villig att ge en privat konsert på Beckhams herrgård, om spelaren går med på att ge privatlektioner i fotboll.
"Jag är övertygad om att (David) skulle skulle vilja hjälpa mig att träna eftersom hans barn kommer att vara nöjda, för att de tycker väldigt mycket om mig. Så jag skulle gärna vilja erbjuda en privat show på hemma hos Beckhams, säger Justin berättade The Sun.
"Allt jag ber i gengäld är att vi gick till sin bakgård till en timme för att lära mig några tricks med fotbollen", säger sångaren.
David själv erkände nyligen att hans tre söner, Romeo, Cruz och Brooklyn, är stora fans av denna nya musikaliska fenomen och skulle vara glad att se sin idol på en konsert. Tanken att Justin överfördes till Beckhams herrgård



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: