2010-08-16
 21:07:10

justins och kanyes tweets



Kanye West och Justin Bieber utbytte ett antal tweets under helgen. De två berömde varandras musik och Kanye hade sedan föreslagit ett eventuellt samarbete med 16-åriga popsångaren Justin Bieber och en annan artist vid namn Raekwon.

Det började med Kanye budskap, "Listening to @Justin Bieber 'Run Away love' ... I love Sunday mornings in the crib ". Senare tillade han, "But I have listened to Runaway Love about 10 times so far ... ironically I got a song called Runaway on my new album too."

Den unga sjungande sensationen svarade snabbt med ett tack efter att hans äldre, "It's not a so what moment for me. I'm 16 and a fan. I'm kinda hyped u are listening to my stuff. Thank u. Nice sunday morning."

Eftersom att att de är ett fan av varandra nämnde Kanye en eventuell duett,"Maybe we can do something together. Me, You and Raekwon." Justin svarade, "Me, u, and the chef 2gether on a song = EPIC. haha. might sound crazy 2 u but even having this convo is living the dream. Thanks."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: