2010-08-29
 17:34:06

Kim Kardashian säger att hon inte var seriös när hon pratade om att dejta Justin Bieber.


"Jag skämta,"
sa realiy stjärnan till Acces onsdag natt, när dom frågade om att dejta tonårs sångaren. "Det är som, kom igen, människor jag skulle aldrig seriöst dejta en 16-åring, en 18-åring eller en 20-åring. Det är allt på skoj."

"Det är kul" skojade hon, på en event för LA Confidential Magazine's fall fashion issue. "Men även om det skulle vara lagligt, är det för ungt för mig."

Kim sa kontroverser som omgav hennes "Graduate" tema ELLE magazine photo shoot med Justin har också blåst i proportion.

"Jag är så trött av att prata om det," sa hon. "Jag tycker alla gör en sån stor sak av ingenting."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: