2010-08-03
 08:50:56

NO ONE PRANK WITH THE PRANKER!

Denna gång busringde Justin Akon...

Justin älskar att busringa och nyligen ringde han sångaren Akon och låtsades vara hans son från ett annat förhållande.

Justin busringdeden kända stjärnan efter att ha hittat hans nummer i hans manager Scooters mobil.

Scooter berättar: "Justin sa, 'Pappa, varför älskar du mig inte?' Det skrämde skiten ur Akon!"

Justin blev senare frågad om hans busringningar av ett fan på Twitter och erkände att busringa är det roligaste han vet.

Han Twittrade: "R u Kidding of course I do!! I prank everyone!! No 1 is safe :)"

trotts att Justin alltid är omringad av hans manager andbodyguards, säger han att ibland känner sig överväldigad av den hängivenhet han visas av hans vänner.

Han berättade för New York magazine: "Det är definitivt fantastiskt för mig att jag har sådana fantastiska fans. Men på samma gång, jag är klaustrofobisk, riktigt mycket. Jag tycker inte om att trängas."

Trots hans kommentarer, vill sångaren gärna vara i närheten av hans beundrare, särskilt hans kvinnliga fans.

Han Twittrade: "hello girls... i think we should all hang out very soon... all of us... together... often. ;)"

-Contact Music



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: