2010-08-29
 17:20:29

svar på frågor

Anonym om Visste du att ?:

puh.
ni snor ju allt från alla andra justin-bloggar.
försök hitta lite själv nån gång va?
så det kan bli något med den här bloggen..

Svar:
Jag snor inte något. Jag skrev ju att jag utgick från justinbieberfanclub's visste du att?
Läs först det jag skriver.


Ge er

såna där kommentarer är så sjukt onödiga. Seriöst hur lätt tror ni att det är att hitta en massa fakta och visste du att grejer egentligen? det står ju liksom helt stilla i den såkallde '' bieber '' världen just nu. Och ALLA jb bloggar skriver ju om samma saker varför hålla på då? Tycker att det är sjuuuuuuukt lågt att hacka på andra sådär. Jag är inget jättestort jb fan direkt men tycker att han är grym heh! Och jag läser en del jb bloggar och tycker faktiskt att Justin bloggarna som är lite mindre faktiskt uppdaterar bättre! Så enligt mig så är Justin.blogg.se en super bra blogg och jag tycker att ni där ute som bara klagar kan tagga vidare isf om detta inte duger för er ;)



Och till min fråga; är dom där visste ni att sanna? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: