2010-12-05
 09:01:26

Justin ställde in sin konsär i Wetten Dass (Tyskland)

Justin ställde in sin konsär i Wetten Dass (Tyskland)
SÅhär skrev Justin på twitter:
"Just want to let my people in Germany know I won't be on Wetten Dass tonight as an accident has taken place and...we all don't think it is right to continue. Please pray for Samuel Koch & his family as we wait and hope for his health and safety.Germany I'm sorry we couldn't perform tonight but some things are more important than putting on a show. We will be back I promise. Thank u"
Översättning:
"Vill bara låta mitt folk i Tyskland veta att jag inte kommwee vara i Wetten Dass ikväll när en olycka har ägt rum och ... vi alla inte tycker det är rätt att fortsätta. Snälla be för Samuel Koch & hans familj som vi väntar och hoppas på hans hälsa och säkerhet. Tyskland jag är ledsen att vi inte kunde uppträda ikväll men vissa saker är viktigare än att sätta på en show. Vi kommer tillbaka jag lovar. Tack. "
När jag kollade upp vad som hade inträffat så såg jag denna video, det var antagligen där Justin tänkte uppträda:


Julia

OMG, det är ju Samuel som skadar sig. :O Nu fattar jag vrf Justin inte uppträdde igår.. :O



PUBLICERAT: 2010-12-05, 13:08:20 | URL: http://jumpie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: