2010-12-18
 18:17:34

noveller by beliebers.

Del 43.
(ahahahha, Okej, jag (Niki) vet inte riktigt hur jag ska skriva. Alanis har börjat skriva i ''jag form'' tex: Jag gick ut. Istället för: Du gick ut. Så jag skriver nog som vi gjorde innan: Du gick ut)
2 TIMMER SENARE
- Hallå gubben? Sa du och klev in igenom dörren.
- Tjoho! Ropade Justin från köket.
Pattie satt i soffan och åt fil och flingor.
Du tog av dig jackan och tog av dig skorna.
När du kom in i köket stog Justin där och han hade plockat fram mjölk, ägg, mjöl, smör och allt annat man kan ha då man ska baka.
- Jag tänkte att vi skulle kunna baka lite! Sa Justin och knäckte två ägg i bunken ni skulle baka i.
- Jaa! Jätte bra ide! Sa du och sprang fram och kysste han.
Då ni la i alla ingredienser så hjälptes ni åt. Sen då Justin skulle hälla i mjölet så kastade han lite på din kind.
- Ahahah?! Justiiiiiiiin! Sa du och tog en näve mjöl och kastade det på han.
- Ahahah! Fick Justin fram, han såg ut som ett spöke i ansiktet.
Ni hade ''mjöl-krig'' tills Pattie kom ut i köket och sa åt er.
- Vad håller ni på med?! Hon stampade foten ilsket i golvet medans hon tittade sig omkring i köket.
- Förlåt mamma, asså, det var jag som började och ...
Justin hann inte fortsätta.
- Gubben, gör inte om det. Men ni får städa undan det här.. tillsammans! Sa Pattie och gick till vardagsrummet igen.
Du och Justin började as-garva, helt utan någon speciell anledning.
- Hahhaa, Ska vi baka klart nu? Sa du och lyckades med att sluta skratta.
- Jaa, hellst! Sa Justin och tog bort en liten mjölklump från ditt hår.
Du log mot Justin och kysste hans kind.
Sen fortsatte ni på smeten. Då den var klar så gjorde ni dom till små gulliga klumpar och penslade på dom.
- Sådär! Sa Justin nöjt då han hade stoppat in dom i ugnen.
- När är dom klara? Sa du och tittade in i ugnen.
- Hmm, om 20 minuter ungefär.
Ni gick upp till erat rum och Justin startade en skiva med ''Sommarens hetaste hits''
Justin sjöng med i några låtar, det gjorde du också. Men det var lite pinsamt att sjunga inför Justin.
Men han la sin ena hand på din kind och kysste dig.
- Jag hörde som sagt att de där ryktena om dig och Jasmine. Ni kysste varandra i den där bilen.. Sa du och tittade in i Justins ögon.
- Ja, Det var faktiskt sant. Men det var ju dagen innan jag träffade dig.. Sa Justin och såg skuldmedveten ut.
- Hmpft.. Gillar det inte, om jag ska vara ärlig... Hon är lixom.. Hon..
- Jag vet. Sa Justin och tog din hand.
Ni la er på sängen och han började smeka din kropp. Men den här gången åkte inga kläder av...
Han stoppade in sin hand i din tröja och började smeka din mage.
- Längtar så mycket efter Justin Junior. Sa han och log.
- INTE Junior! Jag hoppas faktiskt på en tjej. Sa du och la din hand på hans.
- SHIET! BULLARNA! Justin reste sig upp och sprang ner.
Du kom efter, men långsammare.
- Vart är dom?! Sa Justin då du kom in till köket.
Du ryckte på axlarna och tittade mot Pattie.
- Mamma, har du tagit bullarna? Sa Justin och gick fram mot Pattie.
Hon nickade och tog fram plåten.
- Eftersom jag inte ville gå upp och störa er, så tog jag ut dom. Och provsmakade på en. Riktigt goda! Sa Pattie och klappade sig på magen.
- Vad bra! Sa du och försökte att inte rodna.
- Ska vi gå ut på picknick? Sa Justin
- Vaaah? NU?! Sa du och tittade frågande på han.
- Jaaa, Varför inte? Sa han och skrattade.
Ni packade ner bullarna i en påse. Sen fixade ni saft och några mackor.
- Kom nu! Sa Justin och stog påklädd i hallen.
Du skrattade och klädde på dig ytterkläder.
- Vi kan sitta i parken, vid fontänen... brukar sällan vara ungdomar där. Sa Justin och tog på sig ett par solglasögon.
Ni gick och små pratade till parken. Justin såg nervös ut för något.
- Justin, vad är det? Sa du och drog undan hans lugg åt sidan.
- Du får veta sen. Sa han och kysste dig.
När ni satt i parken och fikade så hade ni jätte roligt. Men sen tog Justin fram en liten låda som han öppnade.... Sen sa han:....
Vad sa han?

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Dina

Han sa säkert: Lucia Jag älskar dig vill du gifta dig med mig! Hahah jag bara gissa..



PUBLICERAT: 2010-12-18, 18:39:29 | URL: http://theegiirls.webblogg.se/
Amanda

Eran novell är jätte bra!

Jag har lagt till er som länk nu, tack!



PUBLICERAT: 2010-12-18, 18:54:29 | URL: http://blogbybeliebers.blogg.se/
ulliiisss ღ

han friade!!! :D <3333333333

elr? :O



PUBLICERAT: 2010-12-19, 00:01:29 | URL: http://ulliiisss.blogg.se/
line

jag har ingen blogg men vill att justin bieber ska komma till sverige jag älskar honom han är så ssöööööt!!!!!

och sjunger så himla bra svimmar om jag ser honom!!


Justin Fan!!! <3

Kom igen när kommer nästa nummer??? Älskar novellen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: