2010-07-04
 11:54:07

justin signerar bröst....

Justin Bieber will sign your boobs

Jag vet inte om detta gör Justin till en  pervers eller dessa flickor till perverser.

Igår hade två fans stalkat Justin ut på hotellet där han bodde på när de uppträdde på hans konsert i Moline, Illinois. Men de letade efter de vanliga foto  som de flesta fans. Åh nej nej nej. Istället ville dem poppa upp sina bröst och frågade JB att signa dem.

Detta är vad en av dem hade att säga:
OMG JA! hela veckan jag vill be mina vänner 1039394875 gånger om dagen om jag ska göra det eller inte haha. alla var som Cmon sin justin-han kommer haha så jag var som okej. och jag är glad att jag gjorde det! Jag kommer aldrig glömma hans uttryck. Jag vet inte ens hur jag kontrollerade mig själv. han gjorde genast det! ett stort leende dök in på hans ansikte och han bet sig i läppen när han undertecknade det. Jag smälte inuti haha <3333.

Dem sa massa mer men jag skippa det, tror själv inte att det är sant ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: