2010-03-28
 21:15:33

Mars 28 2010

/s  om thank u ♥:

när kan man köpa biljetter till justin biebers konsert?

Svar: Jag har faktist ingen anning det går ju ryckten om att han kommer: 20 april, 1 april 25 april o 30 april, men om han kommer till globen skulle dem ju typ skriva upp det på deras hemsida, jag har t.o.m ringt dem o frågat o dem sa att jag ska hålla utkik men lixom hur länge? 1 april är ju typ om 5 dagar o om man ska kunna köpa biljetter bör man se det på deras hemsida, o + om han nu kommer den 1;a april så skulle Justin skriva det på ett par hemsidor som han skriver typ allt om turneer/konserter,nyheter osv eller hur?, Jag vet inte vad jag ska tro men så jag kan tyvär inte svara på din kluriga fråga....


KATY PERRY TWITPIC:



SÅHÄR SKREV HON:



/s

tack så mycket!



PUBLICERAT: 2010-03-31, 21:22:01 | URL: http://sonjas.blogg.se/
noor

när kommer jutin bieber till sveriga



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: