2010-05-29
 18:49:21

Så lågt men männiksor...

Justin Bieber är allt över Internet. Och så menar jag överallt. Men nu  har en programmerare har utvecklat ett verktyg som, vid sjösättningen, blockerar varje omnämnande av Bieb namn på webben.

Användare kan installera Rakad Bieber program till sin webbläsare, eller spara den som ett bokmärke. När användaren går till en Bieber fyllda webbplats, verktyget svarta ut alla "oönskade Bieber nämner" och bilder av 16-åriga popstjärnan på skärmen.

Vi försökte ansökan och det fungerar på de flesta nämner / foton, men det fyller också den webbplats du tittar på med fula block. Verktyget uppenbarligen skapades av en Bieber hatare, och även om det existerar som en nyhet, det är verkligen inte så cool.

Såvida du letar efter en Bieber-specifik sida, kommer programmet att fånga inte så många referenser. Av samma skäl, om det finns ett gäng Bieber nämns på webbplatsen du tittar på, det är lättare att bara klicka på en ny sida om du inte vill läsa om Justin.

Nyligen har den kanadensiska sångerskan fått en massa bakslag, även rykten att han är otrevlig mot folk bakom kulisserna. Men Justin är att hålla huvudet högt trots allt. "Jag vet mina vänner, familj och fans vet den jag är. Utfrågning vuxna sprida lögner och rykten är en del av jobbet antar jag, säger han tweeted. "Men jag allt jag har att säga är ... döda em med vänlighet."


Såhär kommer det se ut ungefär det har börjat i vissa länder:
Före


´
Efter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: