2010-11-14
 21:26:47

Justin en utav dom mest googlade namnen

Justin Bieber - En utav dom mest googlade namnen


"Du kan fråga mig om tjejer. Det är bara bra. Jag gillar tjejer. Tjejer är Fantastiska"


För tre år sedan spelade Justin Bieber gatumusik för att få in pengar för att åka till Disney Land.
Sedan la han ut videos på Youtube, och nu är han den största Tonårs stjärnan sedan Micheal Jackson. Jon Ronson frågar honom om dom dåliga dagarna, tjejer och om det är sant att han inte vet vad "German" betyder.

-"Varje fans där ute är speciell för mig.. Det här hände pågrund av er. Jag vaknar upp och vet att jag har dom bästa fansen i världen... Mitt team är min familj och dom förtjänar också deras tid att glänsa..."

"Vilken är en roligaste Youtube videon du sett på sistonde?"

-"Det är en som kallas Scarlet Takes a Tumble" som är riktigt rolig.
Det är en kvinna på ett bord som sjunger, sedan kliver hon på kanten och ramlar, den är rolig"

"Vad tycker du om Charlie Bit My Finger?"

-"Inte så rolig"

Jag frågar Justin om han någongång brukar titta på hans egna Youtube Videos.
Han säger att han ibland brukar läsa kommentarerna. Som ibland säger "Du är så dum", "Dina sånger suger"
Jag brukar även få "Du är bög" utan någon anledning. Vad är meningen med det? Men jag påminner mig själv att det är så många som gillar mina videos bara det att dom inte kommenterar. När jag gillar en video så slösar jag inte min tid att kommentera. Men människor som hatar dig - Tar sin tid att hata dig"


"Brukar allt resande få dig att känna dig vilsen?
-"Du är så långt borta, och du börjar känna dig som en Robot. När jag är utomlands är schemat alltid galet och det är tidsändring och du känner inte som dig själv. Det är konstigt."


"Brukar du tänka på dom dagarna innan du var känd?"
-"Jag är fortfarande en vanlig person, Jag lever min dröm och jag njuter varje minut av det"

Det var YouTube sin gjorde honom känd. Hans mamma, Pattie som födde honom när han var 18, och uppfostrade honom ensam i en liten stad som kallas Stratford, Ontario, Kanada.

"Min mamma var inte den bästa personen. Jag menar hon var en god människa, men hon gjorde misstag. Hon drack. Hon gjorde förmodligen droger och sånt, och hon sa till mig om det för att hon sa hon hade gjort tillräckligt med dåliga saker att de räckte för oss båda. Jag behövde inte göra något, för hon hade redan gjort det. Men hon ändrade hela sitt liv för mig. Hon slutade röka, slutade dricka. "Hon gjorde allt det där för mig"

Lääs mer här http://www.guardian.co.uk/music/2010/nov/13/justin-bieber-interview - orkar inte översätta heeela!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: