2010-11-16
 18:26:08

Justin har koncentrations svårigheter.



Justin Bieber säger han har Attention Deficit Disorder! Justin är undervisad i 3 timmar per dag av en personlig lärare, för att när han är med klasskamrater, börjar hans sinne börjar undra.

Justin sa till The guardian: "Jag behöver bara göra skolarbete 3 timmar per dag, vilket är bra. Jag slappnar av och jag jobbar bättre med bara en i närheten. Jag har en liten ett litet fall av Attenition Difict Disorder.. När jag inte förstår något och jag är uttråkad, och inte uppmärksam. Så min lärare måste verkligen göra det roligt för mig. Varje timme får jag 5-10 minuters rast. Efter det är jag tillbaka, och det går bra igen"

Men Justin har inte officiellt fått diagnosen Attention Dificit Disorder, men skulle eventuellt kunna ha.



- Oceanup


Julia

Det har jag tyvärr, tror jag. :O Jag har JÄTTE svårt att koncentrera mig på lektionerna.. :(



PUBLICERAT: 2010-11-17, 20:03:13 | URL: http://biebernoveller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: