2010-11-03
 20:31:35

Justin vill bli en ung pappa




Justin säger till Accsess Hollywood: "Jag vill bli en ung pappa. Jag vill inte vara gammal och inte kunna spela fotboll med mitt barn. Jag kommer förmodligen bli gift runt 30. Jag är ung, jag har fått chansen att producera en bok, göra en film och jag gillar att vara ung och göra allt det här.

Även om Justin är den mannliga musik ledaren, säger han att han inte är så cool: "Jag är inte så cool.. seriöst.. Vad är så coolt att du blir galen? Tjejer gråter, jag kan inte förtstå varför. Jag är orolig att dom gårter, jag vet inte det är galet för mig helt enkelt.

I Hans bok: "Jag ville ha något med mina egna ord. Beskriva vad jag gått igenom och beskriva hur jag kom hit. Jag vill att människor ska se upp till mig, jag vill att dom ska säga " Jag ser upp till dig" Det är roligt. Det är så många överraskningar i boken att du kommer att känna " VA? " Det står en hel del saker som du absolut inte visste om mig!"



juliia

jag tycker inte att man är en ung pappa vid 30...



PUBLICERAT: 2010-11-03, 22:20:03 | URL: http://blondaaste.bloggplatsen.se
Anonym



PUBLICERAT: 2010-11-03, 23:51:28 | URL: http://justinlove.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: