2010-11-12
 22:17:02

noveller by beliebers

Det är några som undrar hur många delar det finns av novellen, no idea!


Del 31.
- Justin?
Han tittade på dig med stora ögon.
- Lova att du inte ska göra om det du gjorde med Jasmine?
Justin släppte din hand och kramade dig.
- Jag lovar...! Han tog din hals och kysste dig.
Ni tog varandras hand och gick tillbaka till ditt hus utan att säga något mer till varandra.
När ni var framför ditt hus var din pappa ute. Du kollade på Justin och sen på din pappa.
Din pappa kom fram till er.
- Hej Justin han sträckte fram sin hand.
- Hej sa Justin och log.
- Lucia, du vet hur din mamma blir ibland elrh?
Du nickade.
- Jag tror faktiskt att du måste vara lite mer hemma med oss... Eftersom du har inte varit hemma och vi saknar dig.
- Pappa, jag förstår. Men jag är liksom snart 15 år...
Din pappa kollade på dig och sen på Justin.
- Han kan också vara hemma med dig om ni vill.
Justin tog din hand och log mot dig.
- Tack pappa sa du och kramade honom.
- Nu kan ni komma in, jag har lagat mat till er.
Du och Justin sprang in men Justin sa till dig "Gå in bara, jag ska prata med din pappa"
Du gick in för att prata med din mamma om allt som hade hänt.
JUSTIN OCH LUCIAS PAPPA
- Jag ville säga tack för allt du har gjort för min dotter!
- Jag älskar henne, allt jag har gjort är för att utan henne kan jag inte leva.
Lucias pappa log mot Justin
- Om det där med att hon aborterade...
Det blev tyst.
Justin började gråta.
Lucias pappa kramade honom och sa
- Allt kommer att bli bra... Det var hennes beslut man kan inte göra något åt sakerna.
- Men... Det var mitt barn. Han dog.
Lucia hörde vad Justin och hennes pappa pratade om. Hon sprang till sitt rum och la sig på sängen.
"Det är mitt fel , det är mitt fel" tänkte Lucia
- Får jag komma in? Det var Justin.
- Kom in bara.
Justin satt sig på sängen.
- Förlåt...
- För vadå? sa Justin och log mot dig.
Plötsligt kände du att du var på väg att spy.
Du sprang till toaletten.
- Lucia, mår du bra?
- Ja...
- Vill du att vi ska till sjukhuset?
- A... Jag har ont i huvudet och kan inte gå.
Justin kom in till toaletten och tog upp Lucia till hans armar.
- Justin släpp mig.
- Nej, du är sjuk och jag ska bära dig hela vägen.
- Justin, jag väger för mycket.
- Jag älskar tjejer som väger mycket ahahah.
- Kallar du mig för tjock? sa du glad.
- Kanske... Men du är fortfarande lika vacker.
- Så jag är tjock?
- Nu går vi!
- Ska du inte svara på mitt fråga?
- Nej... Nu går vi.
Justin släppte dig ner och sen tog han din hand och ni gick ner.
- Pappa, jag mår inte bra ska till sjukhuset.
- Vad händer?
- Jag har ont i magen...
- Men du, du kan ju stanna hemma du kommer inte att dö för att du har ont i magen?
- Jag ska ändå gå.
- Okej då, Justin ta hand om henne.
- det är klart att jag ska göra det.
Du log mot Justin och ni gick till sjukhuset (Sjukhuset låg inte så långt borta det tar typ 15 minuter om man gick)
I sjukhuset
- Lucia Svennson sa en ung tjej.
Du log mot henne och frågade
- Kan min kille komma in?
- Det är bättre att han gör det.
Du tog Justins hand och ni gick in.
- Lucia, du är inte sjuk.
- Men jag hade nyss... du han inte säga nåt för att läkaren pekade på en svart bild som hon hade i handen.
- Du är gravid.
Justin log mot dig men du förstod ingenting. Du hade ju gjort abort och nu säger de att du är gravid.
- Förlåt, men jag gjorde abort för 3 veckor senare.
- Har ingen berättat det?
- Berättat vadå?
- Gumman, de gjorde aldrig abort.
- Men jag gick ju där man skulle göra abort.
- Men bebisen är redan för stor...
Du tittade på din mage och den hade faktiskt växt (Den var ungefär såhär http://babylollo.blogg.se/images/2009/mage_66236424.jpg men du var lite tjock så det var kanske lite mer mage)
- Hur många månader? sa du jätte glad. Justin var nervös och han var lite svettig.
- 1 månad.
Du tittade på Justin och hoppade på honom.
Justin kramade dig och kysste dig.
- Grattis till båda två! sa läkaren glad.
- Tack, tack så mycket!
Justin sträckte fram sin hand till läkaren.
Och hon sträckte sin hand tillbaka.
Plötsligt såg du att Justin hade tagit bort sin mörk mössa och hans mörka glasögon.
Läkaren tittade på honom förvånad.
- Är du Justin Bieber?
- Japp sa Justin stolt (över att vara pappa)
- Grattis, hoppas du får ett bra liv Justin.
- Tack så mycket.
Du tog Justins hand och ni gick glada ut från rummet. Alla personer tittade på Justin. Några tjejer som satt där hälsade på honom. Och han hälsade tillbaka såklart.
PÅ VÄG HEM.
- Jag tycker att vi borde ha tagit bussen.
- Varför? Det är ju skönt att gå.
- Vad händer om det händer nåt med bebisen?
- För att jag går?
- A, han är ju för liten.
- Justin, det kommer inte att hända nåt.
- Vi måste till läkaren imorgon. Du drack ju och bebisen kan inte få alkohol.
Förresten varför gjorde du det? Innan jag träffade dig brukade du inte göra sånt som du gjorde.
- Börja inte som min mamma snälla?
- Vadå som min mamma? Hon hade faktiskt rätt.
- Justin sluta.
- Vi ska ändå gå imorgon.
- Men Justin...
- Vi ska ändå gå! Säg inget mer!
- lalalalalalalalalalalalalalala sa du medan du skrattade.
- Bebisen kommer att vakna sa Justin.
- Hur vet du att han sover?
- Jag känner det här inne sa han och la sin hand på hans bröst.
- Är det inte mamma som måste känna såna saker?
- Pappan också.
- Visst, men nu springer vi.
Du började springa och Justin skrek hela tiden "Stanna, stanna du kan skada dig... och bebisen"
Du stannade och Justin kramade dig bakifrån.
- Älskar dig sa han.
Du kysste honom på kinden medan du smekte hans hår.
- Lova att du inte ska dricka mer eller ligga med en annan kille som inte är jag.
- Lova att du inte ska säga samma saker till en tjej som du sa till mig sa du och log.
- Jag lovar! sa Justin och kysste dig.
Du tittade på hans ögon och sa
- Jag lovar du tog hans hand som låg på din mage (Han kramade fortfarande dig bakifrån)
- Kan du tänka dig att ha en liten Justin?
Justin log mot dig och sa
- Jag tror inte att du skulle gilla honom då.
- Varför det?
- När jag var liten kunde jag inte sluta springa eller skrika eller hoppa. Min mamma var väldigt trött på mig ahah.
- Jag ska ändå älska honom.
sa du och log mot honom.
- Vad kommer han att heta?
- Det kan vi tänka på sen... Vi vet inte om det är en tjej eller en kille.
Justin log mot dig och du kysste honom.
- Okej... Är du beredd? sa du medan du tittade på din pappa.
Justin nickade.
- Hej pappa sa du och kramade honom.
- Så, hur gick det.
- Det gick... bra sa Justin.
- Lucia, jag känner dig ahah berätta.
- Jag är gravid pappa.
Lucias pappa släppte hans väska och gick fram till Lucia för att krama henne.
- Grattis älskling sa han och kramade dig.
- Tack pappa.
- Justin, jag är glad att det är du som är pappan till barnet.
- Tack... Jag är glad att Lucia är hans mamma sa han och log mot dig.
- Ska du inte berätta till din mamma?
Det blev tyst.
- Lilla gumman, du måste ju berätta för henne.
Du suckade och nickade.
Du tog Justins hand och ni gick in. Din mamma satt på soffan och läste en tidning.
- Hej mamma sa du och satt dig bredvid henne.
- Hej älskling.
Du tog hennes hand och Justin satt sig bredvid dig.
- Jag... Du hann inte säga nåt för att Justin hade redan sagt det.
- Lucia är gravid och jag är pappan.
Din mamma tittade på dig och sen på Justin.
- Så du fick veta det va?
Du nickade.
- Hur länge trodde du att jag inte skulle veta det?
- Jag skulle säga det. Men du mådde ju inte bra...
- Mamma, jag mådde inte bra för bebisen.
Din mamma kramade dig
- Förlåt... Förlåt.
- Det gör inget. sa du och log mot henne.
- Justin, jag litar på dig sa din mamma och log mot honom.
Justin log tillbaka och kramade dig.
- Jag ska till mitt rum med Justin ropa på mig om det är nåt.
Din mamma nickade och ni gick upp till ditt rum
- Jag ska ha datan först sa Justin.
- Varför?
- Jag vet inte. Men den som tar datan först, vinner.
Du satt dig brevid honom och han skrev "Stolt pappa"
- Justin, du har inte ens berättat det för din mamma.
- älskling jag ska ringa henne snart.
Du log mot honom och kysste honom.
Du gick till din säng och somnade djupt. Plötsligt kände du att Justin låg bredvid dig och smekte din mage du kollade på honom och han kollade på dig.
- Försätt sova, bebisen måste vila. Du log mot honom och båda två somnade tätt intill varandra.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Liann

Ååååååh! Faaaan jag log typ hela tiden! Han bryr sig verkligen om bebisen..... :D haha älskade att hon Inte fick gå för att skada bebisen och ALLT!! Love..... Till alanis! :)


Anonym

Haha fett söt Justin är! Skitgullih. Asså asgarvade när han va så överbeskyddande och lucia inte fick gå o allt! :) cred till alanis :D whopppaa!


Demhat

Daaaam fett bra ju!!!

Alltså vart får du dom ifrån?

För det är väll inte du som skriver eller?



PUBLICERAT: 2010-11-13, 15:23:11 | URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Dina

Den är as bra;D Men jag tror det är cody som är pappan eftersom det var ju han hon jaa du vet sist låååg med...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: