2010-11-15
 20:05:25

noveller by beliebers

Del 34.



Du gick upp från stolen och kramade Melanie direkt. Nu var det bara hon som du hade kvar av din familj... Hon kramade dig hårt och du kände hur dina tårar rann.
- Hej Lucia...
Sa hon och tog din hand. Sebastian stod bredvid henne och stirrade på dig.
Du tittade tillbaka och log.
- Hej Sebastian sa du och kysste honom på kinden.
Justin tittade på dig och gick till dig (han hade blivit avundsjuk)
Han kramade dig bakifrån och kysste din hals.
- Justin? Bli inte avundsjuk nu igen?
Justin nickade och smekte din hand.
Sebastian stod fortfarande där och kollade på Justin och sen på dig.
- Sebastian vad är det? Frågade Melanie.
- Jag... Jag kan inte tro att jag har träffat Justin Bieber! sa han glad.
- Heej bror sa Justin och kramade honom.
- Hej! sa han och var nervös.
- Är du också en av mina beliebers?
- Nej, inte direkt men jag älskar dina låtar... Tjejerna dör när de hör de och de dör när de hör killar som hör på dina låtar.
Justin log mot honom och sa "Ni kan komma in om ni vill"
De kom in och Pattie sa till Justin "Älskling, ta hand om Lucia... Kom ihåg att hon måste äta"
Justin nickade och ropade på dej
- Lucia, nu ska du äta!
Du skrattade och åt upp din mat.
Ni satt och tittade på film och skojade med varandra nästan hela kvällen.
- Lucia, jag tror vi måste gå nu sa Sebastian och tog Melanies hand.
Du nickade
- Hejdå Justin sa Melanie.
Justin kramade Melanie och Sebastian och Melanie och Sebastian kramade dig.
När de hade gått gick ni till Justins rum.
- Justin... Jag har inte kläder att ta på mig... Alla är hemma och jag vill inte gå ditt igen.
- Vi kan köpa imorgon om du mår bättre?
- Det behövs inte sa du och log.
- Ja, vi ska köpa! sa han och kramade dig bakifrån.
Du tog hans huvud och kysste honom.
Justin hade börjat smeka din rygg och sen din rumpa.
- Justin, jag är trött. Sa du och tog bort hans hand från din rumpa (ahaha)
- Jag ska byta om vänd om dig.
- Varför? Litar du inte på mig?
- Jag litar på dig men jag har blivit tjock och ful.
- Säg inte så! Jag älskar dig som du är! Jag älskar dig även om du är tjock och ful.
- Menar du verkligen att jag är tjock och ful?
- Men du sa ju det sa han och garvade.
- Shh din mamma sover sa du och tog av dig tröjan.
- Jag ser dig jag ser dig sa han och öppnade ögonen.
- Blunda!
- Nej, du ska bli min nu han kom springande till dig.
- Justin nej! sa du och försökte hoppa ner från hans armar (Han hade tagit upp dig)
- Jag ska börja skrika sa du och sparkade honom.
- AHAHAHHAHAHA JAG SKA ÄTA UPP DIG sa han och kysste dig.
- ahahahahahahahhahah sluta klitta mig.
- Jag slutar om du kysser mig.
- Jag tänker inte kyssa dig ahahahahahahahahhahaha okej okej jag gör det men sluta klitta mig!
Justin la sina läppar på dina.
- Kyss mig då sa han och försökte ta ditt ansikte eftersom du rörde den hela tiden.
- Snälla? sa han och gjorde ett ledsen ansikte typ såhär (http://content.expressen.se/blog/09/76/00/contikki/images/Shrek katt tova.jpgk AHAHAHAHAHAH ÄLSKAR HAN)
- Okej då, du tog hans hals och kysste honom. Men sen blev det hångel. Justin började sakta ta av din tröja efter att han hade gjort det tog hon av tröjan på honom.
han började knäppa upp hennes bh, därefter så började hon knäppa upp jeansen och dra ner gylf .
Han började ta upp kjolen som lucia hade på sej hon hade bara trosor och han bara kalsonger , han började dra ner trosan försiktigt , och lucia kalsongerna.
Justin frågade
- är du säker ?
- Justin, gör det bara och log mot honom.
Han smekte hennes bröst och Lucia började stöna lite tyst så att Pattie inte skulle höra er.
Ni kysste varandra nästan hela tiden tills Justin stoppade och sa
- Nej, du sa ju att du var trött.
Du suckade och slog honom på armen
- Justin sluta nu!
han kysste henne på halsen och sen viskade han "Älskar dig" du log mot honom och han började sakta "Ta in den" (Förlåt för ordet men kunde inte säga något annat)
Ni två stönade tysta tills ni kom till orgasmen.
- Justin, du gör mig lycklig sa du och kysste honom.
- Du har förändrat mitt liv...
Du log mot honom och ni somnade tätt intill varandra.
________________________________
- Lucia Lucia
Du vaknade i ditt rum.
- Vad gör jag här?
- Vad menar du? sa Justin och smekte ditt hår
- Jag somnade ju i ditt rum.
- Nej då, Kom nu så ska vi gå ner vi måste ju se hur bebisen mår.
- Bebisen?
- Ja... Våran bebis.
- Min pappa och mamma?
- Vi måste prata om det faktiskt.
- Jag vet det redan, de har lämnat mig och jag är adopterad.
Justin tittade på dig konstig
- Vadå sa du och gick upp från sängen.
- Hur visste du det?
- Du kommer att tycka att jag är konstig men jag drömde om det... Du berättade allt som du drömde om bebisen, att du hade blivit överkörd och det ni gjorde i hans rum.
- Lucia, vi hade faktiskt älskat igår.
- I ditt rum?
- Nej här i din säng?
- Jag förstår ingenting sa du och tog på dig en rosa tröja.
- Justin det är exakt samma tröja som jag hade på mig när jag blev överkörd.
- Lucia, sluta drömma okej? Vi måste köra till sjukhuset nu.
- Du satt dig på din säng och var förvirrad.
- Så mina föräldrar lämnade mig? sa du och började gråta.
- Snälla gråt inte sa han och smekte din mage.
- Justin du förstår ingenting!
Du sprang ner och du såg Pattie utanför ditt hus, hon satt i precis samma stol som i ditt dröm.
Du sprang ut och tog din cykel.
Plötsligt förstod du allt.
I ditt dröm var det du som sprang efter Justin men nu det är Justin som ska springa efter dig, isåfall... Blir Justin överkörd!
Det var redan försent du hade redan åkt.
Du försökte stanna men det gick inte.
Plötsligt såg du att nån var framför dig...
Det var Justin
Du försökte stoppa din cyklel men det gick inte.
Du skrek "Hjälp hjälp" men ingen hjälpte dig.
Du hoppade från cykeln och sprang till Justin.
- Justin flytta på dig!
Justin vände sig om och såg att det kom en bil bakom honom.
Han sprang till dig men han hann inte för att efter 2 sekunder låg han på marken med många människor omkring honom.
- Justin sa du och skrek "Ring en ambulans"
2 timmar senare.
- Vill du äta nåt? sa du till Justin som låg på soffan.
Justin svarade inte.
- Justin? Är du där?
Du gick fram till Justin och satt dig bredvid honom.
- Vet du... Jag hade tur... Jag skulle ha kunnat dö.
- Säg inte så... Du dog ju inte sa du och kysste honom.
- Du mår bra... Du kan gå, prata och tom kyssa lika bra som förut.
Justin log mot dig och smekte din mage.
Plötsligt öppnade nån dörren.
Det var Cody.
Du gick upp och sprang till honom.
Du kramade honom och kysste honom på kinden.
- Hej sa du.
- Hej sa han och tittade på Justin.
- Kom in sa du och stängde dörren.
- Vill ni äta nåt?
- Jag kan laga nåt sa Justin och sprang upp.
- Justin du måste vila.
Du tog hans hand och knuffade honom till soffan.
Justin ville kyssa dig men du flyttade på ansiktet.
- Hur är det?
Cody log mot dig och nickade
- Jag mår bra sa han och tog din hand.
Du log mot honom och smekte hans kind.
- Du då?
- Ja... Jag tror att du vet det...
- Jag är ledsen sa han och kramade dig.
- Men det gör inget... Du började gråta.
- Cody du borde inte ha frågat det sa Justin och knuffade honom.
Justin kramade dig och kysste ditt huvud medan han tittade på Cody.
- Jag tror jag ska gå upp... Måste vila sa du och sprang upp.
- Lucia, du får inte springa bebisen kommer att bli rädd!
- Bebisen? sa Cody snabbt.
- Har hon inte berättat det? sa Justin svartsjuk
- Har du inte tänkt att bebisen är kanske min? sa Cody och gick upp från soffan.
- Hejdå sa Cody och stängde dörren.
- Luciaaa! sa Justin och sprang upp.
Justin gick snabbt till hans rum och öppnade dörren.
Lucia låg på sängen med en kudde i hennes ben
- Vi måste till sjukhuset imorgon!
- Men vi hade ju snackat om det! sa Lucia sur
- Nej, men det är inte för det!
- Finns det nåt annat som du vill att jag ska göra sa du och suckade.
- Tänk om bebisen är... är... CODYS!
- Justin snälla?
- Men tänk om det är hans då?
- Det är inte hans!
- Jag hatar att fråga såna här frågor till min tjej! Men använde han kondom?
- JAAA? Kan du låta mig vara nu?
- Jag förstår att du är arg... Har läst när man är gravid brukar man bli lätt sur sa Justin snabbt
- Gud vad gullig du är! sa du och kysste honom.
Han la sig bredvid dig och smekte din mage...
- Vad ska han heta?
- Varför måste du alltid kalla "den" för han? Tänk om det är en tjej?
- Jag vill ha en kille.
- Varför? frågade du och tittade på Justin
- Han måste ju vara lika snygg som pappa och lika stark som sin pappa...
- Jag tror inte att han ska vara så snygg.
- Säger du att jag är ful?
- A kanske?
Justin började kittla dig
- ahahahahaha!
Du sparkade honom och sen började du kittla honom. Justin hade börjat skrika som en tjej (Justin brukar skrika som en tjej när man kittlar honom, detta finns i en av de "Visste du att" ;) )
- Oj man kan tro att det är din lillesyster som skriker sa du och garvade.
- Det är inte mitt fel sa han och kysste dig.

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


alicia

mer älskar den här berättelsen


alicia

mer älskar den här berättelsen


Liann

Skitbra!!!


yellow :D <3

den är jätte bra men slutar den så här??? :O och ällllllssssskkkkaaaaar bloggen!!!!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: