2010-11-22
 20:29:07

noveller by beliebers

Del 36.

.....Tankarna började sväva runt. Jag bar på min halvbrors barn. Tanken fick mig att må dåligt. Euw nej det kan inte vara sant. Justin såg att jag funderade och han fråga var det var, jag svarade att det inte var något och han sa att han skulle gottgöra mig.

Nästa dag.

Jag vaknade av att jag såg Justin hålla på med mitt... hår. Jag log. Jag blev så lycklig av att se honom han sa att han hade gjort i ordning en frukost och att jag skulle gå till köket för att äta. Jag gick snabbt in på toaletten borsta tänderna och gick in till köket. Där fanns det levande ljus en bukett blommor(sånna som Justin brukar ge till sina one less lonley girl på sin my world turné).

Ah, Justin gjorde verkligen mig glad. Jag gick fram till honom och kysste honom. Han sa att jag skulle skynda och att han hade mer att visa. Jag åt frukosten hastigt och klädde på mig. När jag höll på och sminka mig vid den stora spegeln kom han till mig och kramade mig bakifrån, och viska:

- Lucia, älskling du är så vacker. Så länge jag lever vill jag inte att du fäller en tår bortsett från när du är går glädjetårar.

Jag blev tom på ord, hans ord fick mig och smälta. Han kysste mig på halsen och ja vände mig om. Han tryckte in mig till vägen och han börja kyssa mig passionerat. Varför måste han vara så jäkla perfekt? Vi höll på och kyssas till Pattie kom in i rummet…

- Jaha, där ser man på. Sa hon. Hon börja fnissa. Hörni gullegrisar, jag ska till stan för att shoppa lite med Miranda.

- Eeehm. Aa okej mamma. Svarade Justin och log.

Pattie gick ut ur rummet och gud vad generad jag blev. Kände verkligen hur mina kinder hettade till. Justin kollade på mig och log.

- Jag älskar när du är sådär, sa han.

- Då ska jag vara såhär föralltid sa jag.

- Pucko, jag skojja med dig. Ville bara säga något sa han på ett retsamt sätt.

- Elaka Justin sa jag och småknuffa honom.

- Jaha så nu börjar du slåss, haha. Lucia du är så söt, du är bäst…

- Jag vet svarade jag kaxigt.

- Men du suger på en sak.

- Vah? Jag har skills på allt, vad suger jag på? :O

- Typ på att kyssas.

- Ööh, och det är därför du är beroende av mina kyssar eller hur?

- Nej jag tror bara du blir bättre varje gång.

- Ofc ,Justin! Jag har faktist blivit det.

- Bevisa det då!

Jag gick nära honom försiktigt först så snudda jag hans läppar lätt sen så kysste jag honom passionerat. Och länge.

- Det var sant du har blivit bättre.

- Sa ju det! Jag har alltid rätt!

- Shit, sa han och kollade på klockan. Vi måste gå nu!!

- Men Justin jag har inte hunnit sminka mig än!

- Du behöver inget smink du är lika fin ändå!

Justin drog min arm och vi gick ner. Vi gick ut han låste huset och vi gick in till hans bil. Han sa att vi skulle åka till någon galleria för att bowla och att vi skulle sedan gå till någon resturang och äta sen så skulle vi till bio. Han började sjunga för mig, han sjöng ”with You” och ”This I Swear”. Jag blev tårögd. Att få höra killen man drömt om i åratal nu sjunga en kärlekslåt för en va helt amazing!
Jag kunde inte hålla för mig där kom den ner. Justin tittade på mig och tog bort tåren med sina fingrar.
- Jag älskar dig sa han.
- Älskar dig mer min ängel sa jag.
Jag ville pussa honom på kinden men han vände sig så att den kom på munnen jag tyckte bara att det var jätte gulligt och börja le.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

justin och sofia är ju syskon xd ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: