2010-11-27
 19:03:40

noveller by beliebers

Del 37.

Plötsligt märkte du att Justin stirrade på din mage.
- Vad är det? sa du snabbt och la din vänster hand på din mage.
- Den har blivit lite större sa han och la sin hand på din mage (bredvid din)
och så började han smeka den.
- Ser jag ut som en ko?
Justin garvade och efter några minuter svarade han
- Nej, du ser... gravid ut.
Du slog honom fast inte hård.
- Lucia, varför slår du mig hela tiden?
Du suckade och kysste han på kinden
- Jag ska prata med Pattie.
När du skulle gå upp tog Justin din hand.
- Gå inte.
Du log mot honom och gick till köket.
När du kom in såg du att Pattie lagade mat.
- Hej Pattie sa du och kysste henne på kinden.
- Hej älskling sa hon glad.
Du log mot henne och satte dig på en stol som låg bredvid dörren.
Plötsligt stirrade Pattie på din mage.
- Vad är det? sa du och försökte stänga din kofta fast du kunde inte för att din mage hade blivit lite för stort.
- Du... Din mage har växt! sa hon glad.
Du nickade och log.
- Får jag röra?
Du nickade och ställde dig upp.
Pattie la sina två händer på din mage och smekte den.
Plötsligt kom Justin in och såg Pattie smeka din mage
- Den kommer att bli precis som pappa sa han och kramade dig bakifrån.
- Hur då? sa du och log mot honom.
- Snygg, perfekt,snäll,bra,cool,duktig.
- Snygg perfekt bra snäll cool och duktig är inte pappa direkt sa du och log.
- Jo! sa han och kysste din hals.
- Nej sa du snabbt och log mot Pattie som stod och stirrade på er.
- Justin kan du gå ut en liten stund? sa Pattie och tog din hand.
- Visst men varför måste jag alltid vara utanför?
Du suckade och skrek "gå" ahahah han gick ut och satte sig på soffan.
Du stängde dörren till köket och satte dig igen.
Pattie suckade och sa
- Du är inte Jeremys dotter.
- Jag visste det sa du och log.
- Hur visste du det? sa Pattie snabbt och tittade konstigt på dig.
- Jag vet... Det här kommer att låta konstigt men jag brukar drömma om det som kommer hända.
Pattie log och skrattade
- Jag tror på dig sa hon och log. Men du... Han vill träffa dig ändå sa hon och smekte ditt hår.
Du nickade och sa
- Jag vill också det!
- Han kommer imorgon med Justins syskon och med hans fru.
Du nickade och gick ut från köket.
- Jag sa ju det sa du och hoppade på Justins ben.
- Lu...lu... lucia jag kan inte andas sa han och garvade.
- Men... Jag är inte så tjock!
- Du är gravid Lucia... Du måste ju förstå att du kommer att bli tjockare och tjockare och tjockare och tjockare
- Stopp! Jag vill inte höra mer!
Han log mot dig och kysste dig.
- Så... Ska du berätta?
- Mm... Pattie berättade det jag berättade för dig på morgonen (Lucia hade sagt vad hon hade drömt på morgonen men jag skrev inte det ahah)
- Så du drömmer verkligen allt som kommer hända?
Du nickade och gick upp från Justins ben.
- Justin kan vi gå ut?
- Nej, du ska göra dig fint för att klockan 21 ska vi ta några bilder tillsammans.
- Men... Jag ser ju jätte tjock ut.
- Sluta! sa Justin och log.
Ni gick upp och bytte kläder du sminkade dig och Justin fixade hans hår.
Och ni var klara
Du såg ut såhär (http://luckyem.webblogg.se/images/purple_rain_1155666935.jpg)
Och Justin såhär (http://images2.fanpop.com/images/photos/8200000/Anthony-Cutjar-Photoshoot-May-18-2009-justin-bieber-8206772-313-480.jpg)
När ni var framme tog ni några bilder tillsammans han pratade om er och om bebisen i en intervju osv. När ni var på väg ut sa Justin att han hade en överraskning
- Jag har en överraskning sa han och log mot dig.
- BERÄTTA sa du och kysste honom.
- Vi ska till min morfars hus idag!
- NU? sa du förvånad
- Japp de skulle åka till en kompis och de ringde mig och sa att vi kunde vara tillsammans en hel natt!
- Gud vad snälla de är! sa du och log mot honom.
- Jag vet! men nu åker vi!
När ni var framme blev du förvånad för att huset var verkligen fin!
När ni gick in var huset helt vit med en lila soffa och fina tavlor.
- Har du köpt huset? sa du och tog hans hand.
Han nickade
- De har gjort så mycket för mig och för min mamma... De hade alltid önskat att ha ett fin hus och nu har jag köpt en till de!
- Älskar dig sa du och kysste honom.
- Ska vi äta nu? sa du och satte dig.
- Jag orkar inte laga mat men jag kan beställa pizza sa han och log.
- Okej då... jag lagar mat!
- Neej! Bebisen måste ju få god mat!
- Menar du att jag lagar äcklig mat som bebisen inte kommer att gilla?
Justin blev tyst och log.
- Okej men då måste du lära dig att laga mat!
- Jag skojade jag skojade!
- Nej men seriöst! Lagar jag äcklig mat?
- Jag vet inte...
Du slog Justin och sen kysste honom.
- Utan dina kyssar skulle jag inte kunna leva sa han och log.
- Utan pizza skulle jag inte heller kunna leva så ring sa du och tog ut hans mobil från hans fika.
- Jag trodde att du skulle säga att du inte kunde leva utan mina kyssar sa han medan han la mobilen på hans öra.
- Jag ville säga sanningen sa du och log.
Du gick runt i huset medan Justin ringde.
När du gick ner såg du att Justin lagade mat.
- Jaha vad hände med pizzan då?
Justin suckade och log
- Jag vill att du ska få lite godare mat sa han och kysste din hals.
- Bra... Det är bra att du lär dig sa du elak
- Jag vet... Annars kommer inte att bebisen få mat när han föds.
- Jag kommer att laga mat! sa du snabbt
- Jag skojade bara sa han och kysste dig.
Plötsligt ringde det på din mobil
Det var en okänd nummer men du svarade ändå
- Hej det är Lucia.
- Hej Lucia det var länge sen.
- Vem är det? sa du rädd.
- Det är din pappa...
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


yellow :D <3

jag trodde att den tog slut :'( men nu fortsätter den så nu e jag glad :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: