2010-11-05
 08:55:34

noveller by beliebers

Glömde att lägga upp den igår men här får ni den.
Del 23.

När ni kom in i toaletten började du försiktigt ta av dig din bikini.
Justin tog snabbt av sig badbrallorna och ställde sig under duschen.
-Kommer du då? Sa Justin förväntansfull.
-Jadå. Sa du och snabbt hoppade in under duschen.
Ni började duscha och ni smekte på varandra.
-Jag älskar dig, Lucia.
-Jag älskar dig med, Justin.
Ni smekte och smekte tills Justin kom fram till dina bröst.
Han började smeka dom och du stönade.
Sedan kunde inte Justin vänta mera.
Ni hånglade och han tog ut dig blöt från duschen ner på sängen.
Han la sig bredvid dig och kysste dig grovt.
Du satte dig på honom och böjde dig ner till hans läppar och kysste dom.
Sedan så vände ni er om och Justin var på dig.
Han kunde inte vänta. Han älskade dig så mycket! Han tog in den och ni hade "det där".
Ni lät mycket. Men ni trodde att ingen hörde. Men det gjorde det.
Det ni inte visste var att Jasmine stod utanför er dörr och lyssnade.
Hon började gråta. Och det hörde du och Justin. Ni slutade att älska med varann och tog på er kläderna snabbt.
Ni gick ut och där stod då Jasmine.
- Jävla svin! Jag hatar dig! Skrek Jasmine högt till Justin.
- Men Jasmine, lyssna. Du är här för att sjunga på konserter med mig! Inte för att bli ihop med mig.
- Och? Jag trodde det var något mellan oss!
- Nej, Jasmine. Det är inget mellan oss. Jag älskar Lucia. Och det vET du!
Jasmine grät fortfarande och sprang därifrån.
- Justin? Vad är det med henne? Sa du förvånad..
- Hon är kär i mig. Det är allt. Jag älskar dig Lucia. Jag skulle aldrig lämna dig för en sådan som Jasmine.
Hon är ändå inte mig typ. Ingen är min typ. Förutom DU Lucia. Min älskade flickvän.
- Naww Justin! Sa du och rodnade.
- Du betyder också allt för mig. Det finns inget som kommer skilja oss åt. Vi ska gifta oss, Justin. Eller hur?
Sa du och skrattade.
- Ja! Jag kommer aldrig att lämna dig så vi kommer säkert att gifta oss och skaffa 3 barn!
Ni stod där och hade stora leenden mot varandra och sedan gick ni ner.
- Lucia, ska vi köpa glass?
- JAA! :D
- Kom! Jag vet ett jättebra ställe!
Ni gick till en glassbar och där fanns det jätte lyxia glassar.
- Ohh! Sa du och öppnade ögonen stort.
- Välj vilken du vill! Jag kan köpa 10 glassar dig dig! Sa han och skrattade.
- Deeeeen! Sa du och pekade på en jätte jätte stor glass!
- Oj, kommer du orka äta den? Sa Justin och gapade stort med munnen.
- Neeej dumbomb! Vi delar på den! Sa du glatt!
- Jaaa! Okej! Sa Justin och köpte den stora glassen och ni åt den.
När ni hade ätit ungefär halva glassen så orkade ni inte mera.
Ni reste er upp och gick hand med hand ner till stranden och promenarade
bredvid vattnet.
Ni stannde upp och kysstes.
Efter kanske en minut så avslutade ni den underbara och romantiska kyssen och kollade bakåt.
Där stod den hemska Jasmine. INGEN gillade henne längre! Justin ville inte att hon skulle sjunga overboad med honom.
- Vänta här, Lucia.
Du kollade på honom i ögonen och han gick iväg.
Han gick till Jasmine och du såg dom gapa och skrika.
Tillslut så Slog Jasmine till Justin.
Du sprang det snabbaste du kunde till Justin.
Men han knuffade bort dig och slog till Jasmine det hårdaste han kunde ta i!
Jasmine ramlade omkull och du märkte hur hon slocknade.
- JUSTIN!!! VAD SA DU TILL HENNE! VARFÖR! MEN GUD! HUR BLEV DET SÅHÄR? Sa du och kollade på honom med tårar i ögonen.
- Jag.. jag... jag.. Sa Justin. Han kunde inte få ut ett ord.
- Hjälp mig att bära henne till hotellet!
Ni lyfte upp henne och gick till hotellet.
När ni kom fram så kollade alla med stora ögon.
Någon ropade på sköterskan som fanns på hotellet och de tog med Jasmine in i rummet.
Du tog snabbt med dig Justin upp till erat rum.
- Justin! Berätta nu!
- Eeeehmm.. Jag sa till Jasmine att hon inte fick sjunga overboard med mig längre. Jag avskedade henne.
- Men.. Vem ska sjunga overboard med dig nu då??
- Det ska du, Lucia.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Rebecca

vi vill ha nästa del skriv långt man kan knappt vänta tílls nästa kommer ut dom är jätte bra :D

älskar verkligen din blogg jag uppskattar att ni/du orkar uppdatera så mkt ! Ni betyder mycket för oss belibers :D !!!


Anonym

ASSÅ DOM HÄR NOVELLERNA ÄG, LÄGG UT MER NU !



PUBLICERAT: 2010-11-05, 17:00:27 | URL: http://jenkaeriksson.blogg.se/
Anonym

åååååååååååååååhh i love it<333333333333333



kommer det en idag ?? du skriver jätte bra:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: