2010-10-03
 20:31:23

:@


Seriöst nu blir jag asförbannad och får lusten att aldrig mer göra fler visste du att.
Fattar vissa männsikor inte att jag har lagt ned tid på att hitta dem eller!?!?!
Okej ni som inte fattar, det är vissa människor som tar mina visste du att utan att länka eller säga att den är från justinb.blogg.se även fast jag skrivit att dem ska göra det.
Dålig stil säger jag.


Anonym

Fyfan vad dålig stil ! :( fattar att du blir arg ! Neeeej, fortsätt med flera '' visste du att...?'' Jag älskar denna blogg !


hanna

om du går in på www.mimmisdesign.blogg.se

så står det hur man ska göra för att göra så att ingen kan höger klicka på bloggen!



KOLLA IN MIN BLOGG www.meniee.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-10-03, 21:16:37 | URL: http://meniee.blogg.se/
Dina♥

Va taskiga!! nej snälla sluta inte med det!! Jag äslakr när ni gör det!:)


anna

gah, stackare! D:

fattar verkligen hur mycket jobb det är, så jag tycker jättesynd om dej. ://

anyway, fortsätt med dem! Det är skitkul tt läsa! :D<3



PUBLICERAT: 2010-10-04, 18:23:47 | URL: http://aalltidannaa.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: