2010-10-19
 18:21:49

First step 2 forever



Justin Bieber
fick inte godkänt på sitt skriftliga körprov, då började han grina och sedan vägrade gå in i bilen, och gick sedan hem i regnet istället. Justin skrev i First Step 2 forever: My story: "Jag vägrade sätta mig i passagerar sätet, så jag tjurade som en 10 åring. Min mamma ringde mig medans jag gick mot hörnet av parkeringsplatsen och stod precis vid gatat. Det kändes som att varje bil som körde förbi hånade mig.

"Någon tjej körde förbi, hon satt på mascara medan hon körde ner för gatan - men hon hade säkert ett körkort, hade inte hon det?"

"Någon kille åkte förbi i en lastbil, rökte en cigarett, som han kastade på gatan som om världen var hans askkopp".

"Jag vrålade efter honom, 'Jag hatar dig!' Det kändes så bra. Jag röt till nästa kille, 'Jag hatar dig också! Och jag hatar dig! Och jag hatar dig!'"

-oceanup



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: