2010-10-23
 19:14:57

noveller by beliebers

Del 11.
På tvn fanns mer än 4375 bilder på dig och justin i affären.
När du tittade på Justin kom några tårar från dina ögon och du tänkte : Nej. jag kan inte förlora honom så där bara. Han är ju mitt liv. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Det känndes som att han visste vad jag tänkte på för att han tog min hand och sa:
- Jag lovade att jag skulle aldrig lämna dig och jag tänker inte göra det! Jag bryr mig inte om jag förlorar fans... Men jag vill absolut inte förlora dig.
När han sa så grät du ännu mer men inte för att du var ledsen... Utan för att du var glad och kunde lita på Justin.
Du tog hans hals och kysste honom. När kyssen var slut log du mot honom. Du hämtade din data och gav den til Justin. När Justin gick in på sin twitter fanns det väldigt många gullia och fina kommentarer som tex: Ni är så gulliga tsm! eller Justin i am happy for you U smile I smile ♥...
- Kolla vad mina gulliga beliebers skrev sa Justin medans han pekade på skärmen. Du kom fram till Datan och såg. Du log mot honom och sa
- De är riktiga beliebers!
Justin tittade på dig samitdigt som han skrattade och sa
- Du då? Brukade du inte bli avunsjuk när jag gick ut med Jasmine?
- Jo, jag blev sur... Jag ska inte ljua för dig men det var för att du var "min" men jag skulle aldrig kunna dödshota henne på twitter även om jag hade tänkt på att göra det många gånger.
- Jasså, var jag din sa han medans han log mot dig som han brukade göra när han var på väg att garva.
- Japp... Du var min och ingen skulle kunna ändra det!
Justin tog din ansikte och kysste dig på kinden.
- Kolla du på din twitter sa han och gav dig datan. Du satt dig på Justins ben och gick in. Ingen hade kommenterat nåt elakt på din twitter... Det fanns massor av gulliga!
Du log mot Justin och sa.
- Ser du? De kommer att aldrig lämna dig! Du är ju beliebers liv...
Plöstligt ringde det på Justins mobil.
Samtal:
- Hej, Justin Bieber här!
- Hej det är din mamma!
- Hej snygging!
Du tittade på Justin surt och han viskade " det är min mamma älskling" Du log mot honom.
- Jag ville berätta att du inte behövde gå till Opra eftersom alla vet det du erkännde... Men jag vill säga att jag är väldigt stolt över dig!
- Tack mamma, det känns bra att kunna lita på dig!
- Älskar dig Justin!
- Älskar dig också!
- Förresten jag håller på att laga mat vill ni komma?
- A visst! Vi ses där om ungefär 1 timme!
* slut med samtalet*
- Vad händer? frågade du
- Mamma bjöd oss till middagen.
- Okej! Jag ska byta om sa du medans du fixade dina kläder för att gå upp ( du hade kjol på dig)
- Jag följer med dig! Sa Justin.
När ni var i ditt rum tänkte du att det var jätte konstigt att du inte skämdes längre för att visa vem du är. Du tittade på Justin och sa
- Du förändrade mitt liv sa du till Justin medans du kom fram till honom bara i BH och trosor. Justin log mot dig och sa:
- Och du mitt sa han och kysste dig.
Justin tog dig till sängen och kysste dig överallt. Justin tog bort dina BH . Justin började smeka dina bröst samtidigt som han hånglade med dig. Och du började stöna lite. Sen försökta han ta bort dina trosor men han frågade dig först
- Känns det okej?
Du log och nickade mot honom.
Justin försökte igen och han lyckades.
Justin tänkte " hon är så vackert... Jag älskar henne"
Justin kysste dig igen men mjukt.
Och....

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

älskar dom hära !! skriv jätte många mer :D (L)(L)


Anonym

du är jätte bra på att skriva ! ;)


Anonym

älskar den (Y)


JustinDBieber [fanblogg]

Guud, är det du som skriver dom??!

Isåfall är du super duper bra på att göra dom!



PUBLICERAT: 2010-10-23, 23:43:55 | URL: http://justindbieber.webblogg.se/
liindblaads

Tack för att du deltog i dagens blogg hos mig :)

Nu är tre vinnare uppe på bloggen!

kanske e du en av dom? vem vet ^^

in och kolla :)



PUBLICERAT: 2010-10-24, 00:13:52 | URL: http://liindblads.se
sara

heejjj bästa novellen skriv meer <3333 fortsätt med dom för du är jätte bra , kan inte vänta tils del 12 kommer <3333


Anonym

snälla när kommer del 12 ut , kan inte vänta längre


Anonym

när kommer nästa del ut?=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: