2010-10-24
 21:08:14

noveller by beliebers

Del 12.
Och...
Justin började kyssa dina bröst och smeka de. Du började stöna väldigt högt tills du kännde att Justin hade kastat sina kalsonger på golvet. Du såg att hans "lillevän" var väldigt glad. När Justin märkte att du tittade på hans "lillevän" rodnade han och du log mot honom.
Justin vände sig om så att du skulle vara på han.
du gjorde små rörelse med din hand för att göra hans "lillevän" gladare.
Justin började stöna lite.
Justin tog dig upp från sängen mot väggen. Han började hångla med dig tills du kände att han försökte få in den. Men han frågade dig innan.
- Är du säkert?
-j-j-jaaa sa du medans du stönade.
Justin log mot dig.
Och han började göra det O.o Först gjorde han långsamt och mjukt men sen började han göra snabbare och snabbare tills ni kom till orgasmen.
Du läggde ditt huvud på hans mage och Justin sa:
- Jag älskar dig Lucia.
- Älskar dej ockå Justin sa du medans du smekte hans hår.
Du gick upp från sängen och sa:
- Jag ska duscha nu följer du med?
- A såklart... Tänker aldrig lämna dig ensam...
Du tog hans hand och ni gick till duschen.

I patties Hus:
Pattie hade en svart kort klänning och Justin tyckte att hon såg vackert ut.
- Mamma, du ser så fint ut.
- Tack!
Du log mot Pattie och du tog Justins hand.
- Ni är så fina tillsammans! Lucia?
- Tack, a vad är det?
- Lova mig att du ska ta hand om min lille pojke?
- A jag lovar sa du medans du tog hennes händer.
Pattie tog din ansikte och kysste dig på kinden och log mot dig.
Justin tittade på er medans hans ögon glittrade.
- Och du Justin... Ta hand om henne... Lämna aldrig henne ensam hon förtjänar inte det!
- Jag lovar mamma. Jag älskar henne med hela mitt hjärta och jag skulle aldrig kunna lämna henne ensam.
Pattie log mot Justin och ni började äta.
När ni åt då kom "sanningen" fram
- Justin? Har du berättat för Lucia att du ska ha din world tour om 1 vecka?
- Mamma schh! Inte nu...
Du tittade på Justin och sa
- Jaha... Du hade inte berättat det?
- Men jag ville säga det senare!
- Vadå senare? Du åker ju om 1 vecka!
- Ja... Men jag ville inte göra dig ledsen...
- Jag blir inte ledsen... Jag blir sur!
Pattie tittade på Justin som att hon var vääldigt sur på honom.
Justin tog din hand och ni gick till hans rum.
- Tänkte du inte berätta nåt?
- Ja det är klart men jag ville ju inte såra dig.
- Varför skulle du såra mig? Du ska ju åka ensam... Eller?
- Justin tittade på dig och satt sig på sängen.
Han tog dina händer och sa.
- Det är problemet... Jag är tvungen att åka med Jasmine.
- Vafan? Ingen tvingar ju dig att göra det!
- Men jag lovade henne för några månader sedan.
- Vet du vad? Jag går nu om du verkligen älskar mig som du säger kommer du att komma tillbaka till mig.
- Men Luci... Justin hann inte säga nåt för att du var redan på väg till hallen.
Pattie såg att du grät och hon tog din hand och sa:
- Allt kommer att fixa sig jag lovar! Du kramade henne och gick ut.
När du var på väg ut fick du se många paparattzis som tog bilder på dig. Och några tjejer knuffade dig hård.
Justin såg det från fönstret och sprang ut.
Just när Justin skulle ut slog en tjej dig ( Hon var avunsjuk för att du var tsm med den snyggaste kille i hela världen Justin Bieber såklart)
Justin såg dig på marken. Och du försökte gå upp men alla tog bilder på dig.
Plösligt fick du se Justin... Du kännde ett stort lättnad i kroppen och du lyckades gå upp och sprang till hans armar.
Dina tårar fallade medans han kramade dig. Du skulle inte kunna se honom i nästan 4 månader... Hur skulle du göra för att vara utan honom?
Justin tittade på dina ögon och kysste dig framför alla tjejer som stod där, framför alla paparattzis som tog bilder... Men det var inte så viktigt...
När kyssen var slut tog Justin ditt huvud och sa:
- Jag ska göra allt så att du får följa med mig... Jag kan inte leva utan dig.
Du log mot honom och ni gick hand i hand till ditt hus medans alla tog bilder och några tjejer skrek.
Men ni brydde er inte så mycket... Det enda ni var oroliga för var att kanske eran kärlek skulle ta slut om några veckor om du inte kunde följa med... Du visste att du inte skulle kunna leva utan Justin.
Justin kramade dig ännu hårdare varje gång han hörde att du grät.
När ni var framme i ditt hus såg du en svart bil framför ditt hus.
Plösligt såg du din kusin ( Hon var 13 och hon hette Isabella) Hon försökte ta alla sina tunga väskor in i ditt hus.
Du log mot Justin och sprang till henne!
- Isabella!
Du hoppade på henne samtidigt som hon försökte ta sina glasögon som hade ramlat på gräsmattan.
Men när hon såg Justin brydde hon inte alls sig om sina glasögon eller dig.
Hon släppte dig och sprang till honom istället. Och du ba stod där och försökte se vad hon skulle göra.
Isabella sprang och sprang till Justin. När hon hade kommit fram till honom kramade hon honom och Justin kramade henne tillbaka.
- Hej jag heter...
- Jag vet... Du heter Justin Bieber och jag heter Isabella.
- Hej Isab...
- Kan jag få din autograf?
Du tittade på Justin medans du log mot honom ( Du var nära att garva)
Justin gav henne hans autograf och du kom fram till de.
- Jaha... Ska du krama mig nu?
- A visst Isabella kramade dig och du log mot henne.
- GUUUUUD jag kan inte tro det!
- Isabella, kan du sluta? Du skämmer ut mig.
Justin tog din hand och sa:
- Men det gör inget... Hon är ju jätte söt.
Du kollade surt på honom och Justin sa:
- Ni två är jätte söta!
Och du tittade fortfarande surt på honom och Justin sa:
-Lucia är min tjej och hon är den sötaste tjej i hela världen och Isabella är den sötaste kusin man kan ha.
- Mycket bättre sa du medans du kysste honom.
När du gjorde det blev din kusin helt såhär: Omb! Och hon började skrika.
- Så ni är liksom tillsammans? Sa Isabella medans hon försökte andas.
- J...
Du hann inte säga nåt för att din kusin började skrika igen.
- A du Isabella hämta dina väskor annars kommer de ta de sa du medans du pekade på de.
- A jag ska göra det!
- A och hon är min kusin sa du till Justin när Isabella hade redan gått.
- M... Jag märkte det...
När ni gick in i ditt hus såg din pappa dig och Justin hand i hand.
- Jaha är det något som jag har missat? Sa han samtidigt som han tittade på eran händer.
- Mm kanske det? Sa du medans du tittade på Justin.
- A... Vi är tillsammans och jag lovar att jag ska ta hand om henne.
Din pappa log mot dig och sa till Justin:
- Jag litar på dig.
Justin tittade på dig och kysste dig på kinden.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


miss.Suns-hine :P

Assow har typ velat säga detta länge men ee det typ meningen att man ska bli kåt?? :D



Men annars ee dem skit grymma. Om det du som skriver dem så hoppas jag att det kommer hände något spännande. Börjar bli för mycket hångel :S


Anonym

grymmt brraaa


alice

håller med xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: