2010-10-26
 19:11:02

noveller by beliebers

Del 14.
- Du och Isabella måste kyssa Melanie på kinden och om ni inte gör det då hånglar du ( Luciaa) med mig och Isabella Tobias.
Ni 2 tittade på varandra och log men ni bestämde er för att inte kyssa Melanie på kinden för att ni ville ju ha kul ahah . Man märkte snabbt att Tobias var nervös när Isabella kom närmare, men Isabella brydde sig inte så mycket.
Isabella tog hans händer och kom närmare och närmare fast långsamt och sen stängde tobias ögonen och Isabella kysste honom. Fast det var ingen kyss det var hångel! De stod och kysste varandra i nästan 30 sekunder. Alla vi stod och tittade på de. Alla log och Justin tog din hand.
När kyssen var slut (ÄNTLIGEN) började alla garva och Isabella satt sig brevid Tobias.
Båda två log.
Men sen var det eran tur. Fast det var ju lätt… Ni hade gjort det förut (hånglat) så det var inget svårt.
Justin log mot dig och la sig på golvet. Du la dig brevid honom och ni två började närma er till varandra tills du kände hans mjuka läppar och tunga.
Kyssen kändes så kort även om ni hade kysst varandra mer än vad Isabella och Tobias hade.
Alla log mot varandra och Justin viskade i ditt öra ”Jag älskar dig” du viskade tillbaka ”Älskar dig också” Ni två log mot varandra och tog varandras hand.
Men nu var det Melanies turn.
- Jag vill att Lucia ska kyssa Christian och om du inte gör det då kysser jag Justin och om du gör det då kysser jag inte honom. (Melanie hade blivit sur för att ni hade inte kysst henne på kinden)
Du tittade på Justin och han log lite sned och du tittade på Christian och han sa
-Jag tänker inte göra det! Justin är min kompis jag kan inte göra nåt sånt.
-Okeej sa Melanie medans han närmade sig till Justin.
- Okej okej jag gör det sa du men innan måste jag göra nåt.
Du kom fram till Justin och kysste honom på kinden.
Sen kom du fram till Christian och satt dig brevid honom. Alla stirrade som att du skulle döda honom eller nåt. Men nej det var något värre. Du skulle kyssa din killes bästa vän.
Men du ville göra det snabbt så du tog hans huvud och kysste honom. Plöstligt kände du att nån stängde dörren hårt. Du släppte Christian och sprang till Justin alla tittade på dig när du gick upp.
Du sprang till honom och du såg honom utanför ditt rum med tårar i ögonen.
Du satt dig brevid honom och kramade honom.
-Justin jag älskar dig, bara dig... Förlåt!
Justin kysste dig men sen blev det hångel utanför eran dörr. Plöstligt kände ni att nån kom upp från trappan. Du släppte Justin och fixade ditt hår.
Du tog Justins hand och gick in i rummet.
Melanie låg i din säng och Isabella och Tobias hållde varandras hand. Du tittade på Justin och han log mot dig som han brukade göra när han hade nyss gråtit.
Du torkade hans ögon och kysste honom.
När du gjorde det log alla mot er utom Melanie, hon såg fortfarande sur ut.
- Melanie kan vi prata utanför mitt rum.
- A visst sa hon medans hon tog sin väska och tittade på Justin.
När ni var utanför ditt rum kramade hon dig.
- Förlåt gumman men jag var så sur!
Du tittade på henne och sa
- Lova att du ska aldrig mer göra så!
- Jag lovar gumman! Älskar dig
- Älskar dig också…
-Jag måste faktiskt gå nu du vet... min mamma
-A jag förstår! Du behöver inte oroa dig
Du kramade henne och hon gick iväg.
När du kom in sov Tobias och Isabella på golvet och Chrisitan på soffan. Justin låg på din säng utan byxor (6)
Du log mot honom och du gick för att la dig brevid honom. Du läggde ditt huvud på hans mage medans han smekte ditt hår.
- Jag kommer sakna dig sa du.
- Jag med… Jag vet inte hur jag ska göra för att kunna vara utan dig.
- Du ska ju vara med Jasmine sa du medans du tog bort hans hand från ditt huvud.
- Tror du att jag vill gå med henne?
- Ja, det är klart att du vill gå med henne! Hon är ju snygg, perfekt ”Snäll” och hon har allt som en kille kan önska sig.
- Du har fel… Du är allt en kille kan önska sig.
- Jag tror inte det… Du säger det för att jag ska bli glad.
Justin tog din huvud och kysste dig.
- Säg aldrig så… Du är vackert och jag älskar dig sa han medans han tittade på dig med de fina ögon som du blev kär i från första gången du såg de.
När Justin hade slutat titta på dig la du dig igen på hans mage, men Justin smekte inte ditt hår längre du var tvungen att ta hans hand och lägga den på ditt huvud och då började han istället för att smeka ditt hår smeka din hals och efter några minuter dina bröst du vände dig om, tittade på Justin och pekade på Christian, Tobias och Isabella som stirrade på.
Justin log mot dig och Christian sa
- Jaha, vad ville ni göra medans vi sov?
Justin log mot honom och sa nåt konstigt på ett annat ”språk” (Ni som inte förstår vad jag menar Justin och hans vänner har hemliga ord så att de andra inte ska veta vad de säger det här står på en av de ”visste du att”)
Christian log mot honom och svarade tillbaka på samma ”språk”.
Tobias kollade på Christian och han sa nåt annat på samma ”språk”
Alla 3 garvade och jag och Isabella tittade på varandra utan att förstå nåt.
Tobias tittade på Isabella och kysste henne. Alla vi stod och tittade på varandra utan att förstå nåt... när de hade kysst klart varandra frågade Justin.
- Är det nåt som vi inte vet?
Tobias tittade på Justin och sa
- Jag tror att ni fattar…
Alla log mot varandra och Justin kysste dig på kinden.
3 Timmar senare
Alla sov på ditt rum (Tobias med Isabella och Christian på madrassen)
Utom du och Justin. Ni hade pratat nästan hela kvällen om allt möjligt!
När ni inte hade nått annat o säga började Justin kyssa dig på halsen medans du smekte hans rygg. Sen tog han bort sin tröja och kysste dig.
Du försökte ta bort din tröja men du kom ihåg att du inte hade några Bh så du bestämde dig för att inte göra det. Ni kysste och hånglade med varandra och plösligt kände du att Justin läggde sin hand på din mage (Inne i tröjan) Och sen började han smeka dina bröst och så var ni i ungefär 20 minuter.
Tills du hörde att din mamma skulle öppna dörren. Du knuffade Justin och han ramlade på Christian.
Din mamma kom in och tittade på dig medans du försökte fixa din tröja och ditt hår så att din mamma inte skulle märka nåt.
- Jaha, jag tycker att det är lite sent för att vara vaken. Hon tittade på Isabella (hon sov tillsammans med Tobias) Och vad gör de tillsammans?
- Mamma, de är kompisar det var för kallt i rummet och de frös ihjäl ljög du.
Din mamma nickade lite ösäker och sa god natt och alla fick en puss på kinden. När din mamma hade gått ut skämdes du som f**n.
Justin log mot dig och la sig brevid dig igen. Men Christian var redan vaken för att Justin hade ju ramlat på honom.
Justin läggde sin hand i din mage och viskade ”Vad stark du är” Du skrattade tyst och kysste honom. Christian la sig igen och frågade om han kunde sova i min säng för att han frös jag nickade och han la sig mellan mig och Justin.
- Akta med att röra min prinsessa…
Christian log mot dig och kramade Justin. Justin knuffade honom och du ramlade från sängen. Alla 3 skrattade, Justin tog dig upp och la sig brevid dig på golvet och då somnade ni.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

älska de här avsnittet! Skitkul om Christian skulle blivit intresserad av Lucia för kyssen osv.. nu blev han ju inte det :S :D Haha! MEEER :D


Maja

Hur många delar är det av novellen??

Visst är inte det dära slutet??? :OO



PUBLICERAT: 2010-10-27, 17:06:40 | URL: http://majajj.blogg.se/
Tina Juwel

längtar tills nästa del!

älskar detta !!! <3



PUBLICERAT: 2010-10-27, 19:03:55 | URL: http://tinajuwel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: