2010-10-27
 20:51:57

noveller by beliebers

Del 15.

Du vaknade av Justin. Han satt och kysste dig på munnen på pannan på kinden och på näsan.
När du såg honom började ditt hjärta klappa hårdare och hårdare och du tänkte "Jag kommer lämna honom snart"
Du log mot honom och kysste honom.
- Du har lärt dig sa Justin medans han tog på sig tröjan
- Lärt mig vadå? sa du medans du log mot honom.
- Kyssa? Sa Justin och han log samtidigt.
- Jasså?
- A, fast jag är inte säker vi får prova igen.
Du tog hans asikte försiktigt och kysste han.
-Vänta jag kände ingenting gör det igen.
Du log och kysste honom igen.
- Nja jag tycker inte att du kysser så bra... fast om du kysser mig en gång till kan det bli bättre.
Du tog hans ansikte och kysste honom och sen blev det hångel när ni hade hånglat klart (ahahahah) log han mot dig.
- A faktiskt... du är inte bra på att kyssas.
Du slog honom på armen
- Ausch! Det gjorde ont.
- A och det var det jag ville.
Du log mot honom och han hoppade på dig.
- Nu då?
- Justin jag kan inte andas!
- Ahahahaha! Och det var det jag ville.
Du tittade på honom surt och började kittla honom.
Men han rörde sig inte även om han garvade.
- Tänker du vara såhär hela dan?
- A kanske? Jag vill ju vara med dig.
Du kysste honom och lyckades knuffa honom.
Han ramlade från sängen och du sprang mot hallen.
Plötsligt såg du din mamma titta på dig (Du var med trosor och en tröja på dig)
Justin sprang till hallen och såg din mamma och mamma tittade på honom också (Han var med kalsonger och tröja på)
Du tittade på Justin och han tittade på dig.
- Mamma, tänk inte så!
- Du lucia du borde skydda dig. Det finns 3 killar in i ditt rum och du är bara med trosor på.
- Men mamma.
- Förlåt sa Justin jag ska säga till Lucia nästa gång och jag kommer skärpa mig.
Du tog Justins hand.
Mamma tittade på Justin och sa
- Jag litar på dig.
Justin log mot din mamma och ni gick in i ditt rum.
När ni gick in såg ni att alla hade vaknat.
Alla kollade surt på er.
- Ni skrek så mycket så att vi var tvugna att vakna.
- Men vadå? Det är 11 på morgonen? skrek du
Alla gick ifrån rummet sura och bara du och Justin stannade.
Du la dig på sängen och Justin följde efter dig.
- 3 dagar kvar...
- mm sa du medans du läggde ditt huvud på hans axel.
- Jag kommer sakna dig.
- Jag med... Men vi kommer att ses om ungefär 2 veckor?
- Mm... Men för mig blir det 2 år :(
Du tittade på Justin och han hade tårar i ögonen fast han försökte gömma de.
Du tog bort hans hand från hans ansikte och du sa
- Du ska inte gråta... Vi kommer att ses igen...
Justin log mot dig och kysste dig.
Du gick upp och låste.
Du la dig på sängen och tog Justins hand och du läggde den på din mage.
Han började smeka den och sen dina ben.
Plösligt hörde du att nån knackade
- Vad gör ni där inne? Sa Isabella och Christian.
- Inget svarade Justin medans han smekte din mage.
- Vi kommer ut snart skrek du jag byter om.
- Okej skrek Isabella och sen gick de iväg.
Hos Isabella Tobias och Chrisitian:
-Kan ni tänka er vad de gör där inne? Frågade Chrisitan
Isabella tittade på honom och Christian log.
-Nej jag kan inte tänka mig det.. Men de byter säkert om.
Tobias började garva åt Isabella.
- Men vadå? Varför ska killarna tänka fel hela tiden?
- Mm för att vi kanske ser verkligheten? Sa Christian
Du slog Christian och han "ramlade" på golvet.
- Ooooj! Det gör ont!
Isabella skrattade och skrattade men plösligt hörde ni att nån "skrek" lite tyst.
Alla tittade på varandra och ni gick tillbaka till rummet för att kunna höra.
Hos Justin och Lucia
(Ni kan tänka er på vad Justin och Lucia gjorde ahah)
När ni var klara log Justin mot dig och du mot honom.
Ni låg på sängen och pratade tills ni hörde nån skratta utanför ditt dörr.
Du tog på dig mjukisar och en rosa tröja och Justin sina snygga jeans och en tshirt.
Du öppnade dörren och såg Isabella fast du gjorde som att du inte brydde dig.
När du "såg" de kollade alla på dig.
Isabella tog din hand och ni gick till hennes rum!
- Berätta allt! Hur känndes det?
- Vadå?
- Kom igen alla märkte!
- ahahahahahhahahahahaahaah ni tror säkert att vi gör det för att vi vill bara... Men det är inte alls så... Jag älskar honom och vi gör det för att vi älskar varandra.
Isabella log mot dig men frågade samma sak
- Men gud! Du kommer att göra det nån gång med Tobias...! Men sluta fråga mig!
Isabella garvade och sa till dig.
- Är du galen? Med tobias?
- Men ni är ju tillsammans? Eller?
- Neej.
- Men ni kysste varandra ju och ni sovde tillsammans.
- Men vi kan ju vara kompisar ellerhur?
- Konstigt vänskap ni har.
- Gumman, jag är tilllsammans med Christian?
- Vaa?
- Ja och bara så att du vet jag har redan gjort det innan.
- :o DU SKOJAR?

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

:o du skojar? Den meningen va ju lätt ägigats!!! Hahahhh. MEEER :D


cassandra

hej vet du hur man fixar backrund ?<3



PUBLICERAT: 2010-10-28, 17:09:57 | URL: http://cassiiehh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: