2010-09-03
 20:22:51

Demi Lovato: Miley vs Justin





Demi Lovato har gjort duetter med sitt ex. Joe Jonas hela sommaren på Camp Rock 2 Touren. Men nu är hon singel och redo att göra musik med två andra kändisar.

Demi skulle älska att vara i inspelningsstudion med hennes bästa vän Miley Cyrus till nästa album.
"Vi har pratat om att göra en duett tillsammans, typ en acoustic eller något" säger Demi.

"Det skulle vara jätte roligt att göra det med henne. Hon är en av mina bästa vänner och är en super talang,så jag skulle älska ha ett album med henne."

Nästa om Demi's lista? JUSTIN BIEBER! " Han är en söt kille" säger hon. " Jag skulle älska jobba med honom, min lilla syster är ett fan så jag skulle kunna säga att jag har 'Bieber Fever'

Vem skulle du helst vilja se Demi Lovato göra en duett med: Miley Cyrus eller Justin Bieber?!

Jag tycket såklart Justin :)

Källa: j-14.com



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: