2011-02-24
 19:41:41

Justin Bryr sig inte om vad alla säger om hans nya frisyr!



Justin Bieber skapade rubriker tisdagen när det avslöjades att han hade klippt sitt hår kortare, en kortare version av hans berömda swooping frisyr.

Justin sitter hos Ellen DeGeneres onsdagen den 23 Februari (USA) för att prata om det nya utseendet, och så hade han även en speciell behandling för komiker.

Under intervjun Ellen show, skämtade Justin Bieber om vad han motiverade om förändringen. "Jag blev inspirerad av din! Ja [människor flippar ut], men jag var som, "jag bryr mig egentligen inte."sa han.

"Ja, det är verkligen mitt hår, men det finns en löneförmån. Jag ville göra något bra. Jag ger bitar av det till olika människor. Det är ne sak vi , gör vi något speciellt av. Vi vill att du ska donera den till något välgörande ändamål om du vill."sa han.

-http://thefanofjustinbieber.blogg.se/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: