2011-01-16
 21:06:15

Svar på frågor som dykt upp ett par gånger :)

Vill bara säga att jag inte kommer godkänna kommentarer som det står "kolla min blogg" eller liknande :)

Vill kolla,men jag bor i london o vet inte vart den (Golden Globe Awards) sänds :(
vet ni något om vart o när den sänds i london?tacksam för svar :D
älskar bloggen <3333333333
Svar:  Jag vet inte vilken kanal den sänds men du kan klicka hääär, för att kolla på den via internet :)

Kan du lägga upp länken på den engelska novellen som finns i facebook, tjejen som skriver den bor i Sverige.. Och hennes namn börjar på D.. Hon hade skrivit ända till kapitel 24.. Hon skriver jätte bra de är jätte spännande men dock så har jag glömt vad man skulle söka på för att hitta hennes novell om Justin bieber.. Skulle bli jätte glad om du la upp länken till hemsidan om du hittar den:)
Du hade lagt upp det tidigare är jätte tacksam för svar...
Svar: Självklart kan jag det :) Klicka hääär!

Åhh jag kan inte kolla på det (Golden Globe Awards) eftersom det är skola imorgon och om jag kollar kommer jag somna i skolan haha x) men går det nån repris eller nåt någon gång ??
Svar: Jag ska kolla upp det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: