2011-03-30
 17:21:17

miley dissar justin och rebecca black?


Under den senaste
intervjun med Miley Cyrus berättar hon om hur man ska bli en artist.

"Det bör vara svårare att vara artist. Du ska inte bara kunna lägga ut en låt YouTube och gå ut turnén "sa Miley när frågan om sångarensom Justin Bieber och Rebecca Black, som fick sin start YouTube.

"Jag tror inte på läpp-synk. Jag skulle hellre säga att jag sjöng som skit än att ha folk som ser mig mima. "

"Jag kan faila. Där ser du. Men om du lever ditt liv åt att försöka vara perfekt, du lever inte ett riktigt liv och det kommrer du aldrig att göra. "sa hon till Daily Telegraph.

Tror du att Miley dissar Justin Bieber eller Rebecca Black? eller båda två?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: