2010-04-14
 06:55:11

Caitlin ♥

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev om Caitlin & Christian? Typ när jag sa nu får vi hoppas att hans syster mår bättre? Aa nu har Christian sagt var det var 
Det kommer en lång text men för er smo inte orkar läsa det är hennes nerver och lårben som skadats!

""Vi försöker att hålla saker privat, men eftersom så många av er bryr sig om min syster sa mina föräldrar att jag kan förklara det så gott jag kan för er. Caitlin har opererat hennes brutna lårben och det ligger i en lång stång. Hon kunde inte böja benet mycket så doktorerna var tvungna att ta bort en av skruvarna som placerades i hennes knä och sedan klippt ut ärrvävnad. Eftersom hon inte hade nån känsla i hennes andra benet och blev orsaken till alla nervskador de gjorde en spinal anestesi och sätta ut henne för operation. kirurgi delen var bra men när de satte nålen i ryggen för att döva sin ryggrad det läckt ut något som heter CS vätska som är en vätska som vi har i vår hjärna. När det läcker det gör din hjärna nedrullningsbara och du får värre smärta i ryggen och huvudet. Den princip lägga henne ut för att hela den här veckan. De fixade det och försöker bara att få rätt läkemedel till arbete och hjälpa henne smärta. De lägger hennes kropp att ligga med andra läkemedel varje natt för att låta hennes nerver vila. Naturligtvis på grund av alla nervskador från båt olyckan den orsakat hela hennes nervsystem att gå galet. Så hon har verkligen varit sjuk. De tror att de är närmare att få det under kontroll just nu. Men hon kommer att vara på sjukhuset ett tag till. Tack till er alla som ber för henne och skickar henne lyckönskningar. du kommer aldrig verkligen aldrig kommer att veta hur mycket det betyder för oss. Gud har skapat alla våra hjärtan tillsammans igenom detta och han undervisar oss alla någonting. Love Love Love."
Såhär skrev Caitlin : 
''when the world says, "give up," God whispers, "try it one more time.''
- godsgirl8494


Caitlin & Justin, jag ÄLSKAR bilden!


arnella

är de tsm o.O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: