2010-04-14
 17:26:41

Visst får man bli sur på sina föräldrar när dem inte....

...tillåter dig att vara med på Unviersal videon!

Vill verkligen vara med i den där videon med Universal saken, men jag får inte -.-!
Ååååh det är vid sånna här tillfällen jag blir sjukt sur på mina föräldrar!
 Ni som inte fattar vad jag snackar det finnas en blogg som sammarbetar med Universal man ska skicka in en video på sig och sina Justin saker och blablabla, och sen ska den visas för Justin men tyvär så kan jag inte medverka i den, jag som skulle lysa upp självaste videon! :@


K

snälla förklara varför i ett inlägg eller ett mail :) ? din blogg är tuuung ;)


Anonym

din blogg e så jävla bra men snälla snälla snälla ka du inte ta reda på när justin kommer t sveige snälla asia;D§



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: