2010-04-07
 08:43:50

Justin is Inspired By Beyonce....♥

Justin har sagt att han inspererats av min idol Beyonce!♥

 Här är e liten artikel om det:

Justin Bieber har hävdat att Beyoncé har hjälpt honom att hantera uppmärksamheten från sina fans.
Justin sa att han inspererats av "Single Ladies" sångerskan Beyonce. "När jag tänker på mina fans jag tänker på hur jag känner Beyoncé," Daily Star citerar honom säger."Jag älskar verkligen Beyoncé och om jag träffade henne skulle jag vill att hon ska säga:" Hej älskling ge mig en kram ", får mig att må bra." På tal om att möta sin idol, avslöjade han: "Det var fantastiskt. Jag var lite nervös men jag sa till henne att hon var mycket vacker. Egentligen är hon super het." "Jag har upplevt mycket i min värld, reste till så många fantastiska platser, så jag ville lägga ut någonting nu."



Justin Bieber inspererats av Beyonce undrar om han inspereras av mig nu ♥

Jag & Beyonce MTV video music awards, tyvär var Justin inte så känd då!


Anonym

HAR DU TRÄFFAT BEYÓNCE?? hur träffade du henne??


K

Har du träffat henne :O :O

om du haqr gjort det, kan du inte skriva typ ett inlägg om det !!! :D bra blogg !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: