2010-04-16
 20:40:52

Justins nummer ''/?

En tjej ringde mig och sa att hon ringde Justin och att han sa ''vem är det'' och hon blev jätte chokad och hit o dit, så jag frågade om nummer ,
så jag tänker ringa, hoppas att det är Justin annars blir jag jävligt besviken! :'(



elaajn :]

riktigt fin blogg :D

jag vet att du inte vill ge ut numret :)

men det kostar ju rätt mycket och ringa till utlandet :s

haha de kan vara bra och veta :]





PUBLICERAT: 2010-04-16, 21:33:11 | URL: http://justindreewbieber.blogg.se/
emma

skulle du kunna ge ut numret eller om det är han asså vi fans skulle oxå vilja ringa kan du tänka dig det eller


nathalie

snälla jag får den älskar bieber<3


hannah

kan jag få nummret till justin bieber:D


Sammy

I <3 U


Matilda

Kan jag få ditt nummer jag älkskar ju dig och dina låtar Pleas!


justin

hej kan kopiera det du skrivit och lägga upp det på en blogg???


justin fan #1

snälla lägg ut numret det är min födelse dag om 6 dagar och jag vill ha hans nr :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: