2010-12-05
 20:42:13

noveller by beliebers

Del 41.

Han tog min hand och kysste mig. Jag försökte knuffa honom men han han släppte inte mig.
Jag knuffade honom och slog honom i mellanbenen. Justin slog honom och låste ut honom.
Jag såg hur sårad Justin var i hans ögon. Jag tog hans hand och sa
- Justin, jag försökte att han inte skulle röra mig.
Justin kramade mig runt midjan och kysste mina läppar.
- Älskar dig sa han och log.
Jag la mitt huvud på hans bröst och jag kände hur hans hjärta klappade men plötsligt kände jag hur bebisen rörde sig inom mig.
Jag la Justins hand på min mage och log.
- Oj vad den rör sig sa han och smekte den.
- Den blir så när du kramar mig sa jag och kollade rakt i hans ögon.
- Du och bebisen är mitt liv sa han och log.
- Du är mitt liv också sa jag och kramade honom igen.
Jag satte mig på soffan igen och sa
- Ska vi titta på filmen nu?
Justin nickade och satte sig bredvid mig.
Jag la mitt huvud på hans ben och kollade mot tvn.
Filmen var bra och spännande men ibland lite läskig...
- Justin kolla kolla sa jag medan jag blundade.
Justin nekade
- Jag tänker inte kolla på nåt! Du har ju ätit upp allt sa han och pekade mot alla tallrikar som för några minuter sen
var fulla av chips och popcorn.
- Men jag var ju hungrig! protesterade jag.
- Jag är sur nu sa Justin och gjorde ett ledsen ansikte.
- Kan du göra lite mer popcorn med socker på?
- Nej sa han och klappade mitt huvud.
Jag suckade och drog upp min tröja eftersom den var för tjatj och det störde mig i magen.
Jag kollade på skärmen igen men plötsligt kände jag att Justin hade börjat smeka min mage. Jag kollade upp och log mot honom.
Han smkete den och kysste den då och då.
När filmen var slut gick jag upp från soffan och kolla ut från fönstret.
- Kolla Justin det har börjat snöa och det betyder att jag börjar skolan snart!
Jag vände om mig men Justin hade somnat.
Jag gjorde mig beredd och sprang mot Justin. Jag hoppade på honom och Justin hoppade av räddslan...
Jag garvade och Justin gick upp från soffan.
- Lucia du får inte hoppa sådär sa Justin sur och irriterad.
- Får jag inte hoppa nu? sa jag och smekte min mage.
- Du är ju gravid! Du måste ta hand om dig!
Jag suckade och sa
- Jag ska gå och följ inte efter mig för att jag tänker inte öppna dörren!
- Luciaaa! skrek Justin men jag hade redan gått.
Jag låste in mig och kollade runt i Justins rum.
Jag satte mig på sängen och kollade mot taket.
Rummet hade förändrats! Bilden på Beyonce hade försvunnit och och nu fanns det en bild på mig och Justin i mitt hus
och en bild på min mage... Jag var så glad att ha Justin bredvid mig nu... Jag log mot mig själv och öppnade lådan
som låg bredvid Justins säng.
Jag öppnade den långsamt och såg vad det fanns inne.
Det fanns många saker fast längst bak i lådan låg en bild på Beyonce naken. Jag kollade äcklad på bilden och skrek
- JUSTIN DREW BIEBER MALLETE! KOM NU
Jag var riktig sur och ville bara skrika.
Justin knackade på dörren och jag andades in och ut och försökte lugna ner mig. Jag öppnade dörren och kollade sur på honom.
- Vad betyder det här? sa jag och pekade mot den STORA bilden på Beyonce naken.
- Jag... Jag... Varför kollar du på mina saker för?
- Jag... Jag... Jag är din tjej och jag kan kolla på vad jag vill! sa jag och kastade bilden på honom.
- Justin jag haaataaaaa jag hann inte säga nåt för att Justin hade redan kysst mig... Jag lungade mig helt och blev tyst...
Jag förstod inte hur Justin kunde göra mig tyst genom att kyssa mig... Han kyssar var så perfekta och han gjorde
mig alltid glad.
När kyssen hade tagit slut tog han min hand och sa
- Har du lugnat ner dig nu.
- NEEEEJ... Gör jag dig inte glad i sängen? Är det därför du har en bild på beyonce naken!!! JAG SKA BERÄTTA DET HÄR FÖR VÅRAN BARN
NÄR HAN BLIR STOR!
- Du gör mig inte glad... Sa han och log. Du gör mig galen!
- Inte alls! Varför har du en bild på Beyonce NAKEN? Ja vet att du älskar henne men du... DU har faktiskt en tjej och du ska
ha en bebis med henne och...
Justin kysste mig igen.
- Sluta kyssa mig! ta sönder bilden nu.
Justin tog bilden och kysste den och tog sönder den.
- Varför kysser du henne? Du har ju mig framför dig!
- Jag skojar bara sa han och kramade mig bakifrån.
- Nej... förklar varför du hade en bild på beyonce... NAKEN.
- Jag fick den från Chaz när jag var tretton... Men jag lovar att jag kom inte ens ihåg om att den var på min låda.
- Lovar du? sa jag och la mitt huvud på hans bröst.
- Jag lovar sa han och kollade på mig rakt i ögonen.
Jag släppte honom och sprang till vardagsrummet.
Plötsligt såg jag att Jeremy Bieber, Jazmyn Bieber och Jaxon Bieber satt på soffan bredvid Pattie.
- Jaha vad hände där borta då? sa Pattie och skrattade.
Jag log och kollade på Jeremy.
- Hej jag heter Lucia sa jag och sträkte fram min hand.
- Jeremy Justins pappa sa han och log.
- Justin har berättat mycket om dig sa jag och log tillbaka.
Justin sprang till Vardagsrummet medan han sjöng "Lucia gör mig galen i sängen, Lucia gör mig galen i sängen"
- Eee vad säger du sa jag och skrattade.
- Pattie kollade surt på Justin och sa "Jasså gör hon?"
Justin nickade och skrattade
- Jag skojar bara mamma.
- Ska du inte hälsa på mig? sa Jeremy.
- Pappa förlåt! Heej maan hur mår du?
- Jag mår bra! sa han och log.
- Justiiiin sa Jazzy och hoppade på Justin.
- Awww hur mår den finaste tjej i hela världen?
- Jag mår bra (Hon pratade som en bebis såklart) har saknat dig såååå!
- Jag har också saknat dig Jazzy.
Justin kysste henne på kinden och la henne på soffan igen.
- Hur mår den starkaste man då! Han tog upp Jaxon till hans armar och kittlade honom. Jaxon var verkligen glad
och skrattade hela tiden.
Jag satte mig bredvid Jeremy och pratade med honom
- Hur mår bebisen då? sa han och log.
- Den mår verkligen bra och den växer verkligen snabbt.
- Jag kan tänka mig det sa han och log.
- Får jag röra? sa Jeremy.
- Såklart du kan sa jag.
Jeremy la hans hand på min mage och smekte den. Plötsligt rörde bebisen sig och han blev lite rädd.
- Oj vad den rör sig! Verkligen! Exakt som Justin när han var liten kommer du ihåg pattie?
Pattie nickade och log.
- Ahahah hoppas bebisen blir som Justin sa jag och smekte min mage samtidigt.
Plötsligt kände jag att Jazzy kramade min hals.
- Ska du bli min syster? sa hon och log.
- Såklart jag ska sa jag och tog kramade henne tillbaka.
- Jag hörde att du hade en liten bebis inne i din mage! Har du ätit upp den?
Jag garvade och kollade på Justin.
- Nej ahah jag åt inte upp bebisen... Utan Justin gjorde den.
- Hur då? sa hon och log.
- Det kommer du att få veta när du blir stor... Ska vi gå leka nu? sa jag och tog hennes hand.
- Jag har faktiskt lite leksaker i Jusins rum vill du leka med de?
Jazzy nikade och jag gick med henne tills Justins rum.
- Kolla här har jag en docka som jag älskade när jag var liten... Den heter Susi (http://www.google.se/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fhelenspyssel.blogg.se%2Fimages%2F2008%2Fcamillas_docka_1200912976_9364109.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Fhelenspyssel.blogg.se%2Fcategory%2Fsytt.html&usg=__opvMasZxSid05RjwUFk_KZwtuy4%3D&h=577&w=500&sz=202&hl=sv&start=129&zoom=1&tbnid=nrA86Lx3bcdy6M%3A&tbnh=93&tbnw=81&prev=%2Fimages%3Fq%3Ddocka%26hl%3Dsv%26biw%3D853%26bih%3D356%26gbv%3D2%26tbs%3Disch%3A10%2C3390&itbs=1&ei=qLP6TNaVEsWDOoCnwNUK&iact=hc&vpx=591&vpy=104&dur=2536&hovh=179&hovw=155&tx=107&ty=103&oei=pLP6TKLQE9O08QOWib3vBg&esq=2&page=13&ndsp=11&ved=1t%3A429%2Cr%3A4%2Cs%3A129&biw=853&bih=356?
- Oj vad fin den är! sa hon och smekte hennes hår.
- Jag har en annan också... Den hetere Lusi.
Hon släppte Susi och tog upp Lusi.
- Jag giller henne sa hon och pekade mot Lusi.
- Jag gillade den också! Men vet du nåt? De är syskon så de kan aldrig vara utan varandra precis som du och Justin.
- Vet du nåt? sa hon och pratade tyst.
- En gång grät jag jätte mycket för att Justin hade gått hem. Fast det är ett hemlighet ingen får veta det här! Bara jag du
Lusi och Susi okej?
Jag nickade och log.
Plötsligt kom Justin in i rummet och satte sig bredvid oss.
- Justin du får inte vara här vi berättar hemligheter sa Jazzy och knuffade honom.
- Men jazzy jag vill ju vara med sa han och kramade henne.
- Okej men du får inte berätta de för nån!
- Jag lovar! sa han och log mot dig.
- Okej jag börjar.
- En gång tog jag pengar från pappa för att jag ville ha en docka sa hon och kollade lite rädd på Justin.
- Jaha så det var du? sa han och kittlade henne.
- ahahahahah neej det var inte jag! Det var mitt nallebjörn!
- Okej det är ett hemlighet sa jag och kollade på Justin.
Vi berättade hemligheter i nästan två timmar. När jag hade blivit verkligen trött och Jazzy hade somnat gick jag och Justin ut.
När vi var i vardagrummet ringde det på min mobil.
Jag svarade utan att veta vem det var.
- Hej det är Lucia!
- Ja... Det är... Det är Lucas.
- Du igen! Snälla sluta ring!
- Jag ville bara säga att jag åker tillbaka till Finland om 3 timmar.
- Men... Men... jag hade fått lite tårar... Jag visste inte varför jag grät... Men jag kände panik inom mig.
- Jag åkte hit för att jag trodde att vi kunde kanske prata eller få lite mer kontakt... Men nu vet jag att det är
omöjligt,
- Men säg inte så! Lucas jag har saknat dig.
Justin kollade på mig och gick upp från soffan.
- Lucia... DU är gravid är tillsammans med en kändis som du har alltid älskat och jag är ingen för dig längre...
- Lucas... Jag vill träffa dig! Ska åka till dig snart.
- Det är redan försent...
- Snälla vänta på mig!
Jag la på och sprang till köket där Justin var.
- Justin snälla...? Han är min kusin jag måste säga nåt innan han åker...
- Ni var mer än bara kusiner... Jag vill inte förlora dig igen.
- Du kommer inte! Jag lovar... Snälla kolla på mig i ögonen tror du att jag skulle ljuga för dig?
Justin kollade på mig i ögonen och nekade.
- Jag vill inte förlora dig!
- Justin jag älskar dig! Du är mitt liv du ska inte göra det! Aldrig mer okej?
Han nickade och kysste mig.
- Åk nu innan det blir sent.
Jag log mot honom och gick ut så snabbt jag kunde.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Hanna

GAAAAAAAAAAAAAALET BRA :D



PUBLICERAT: 2010-12-06, 07:32:17 | URL: http://meniee.blogg.se/
NAna

Det har ju kommit flera mer på "vi vill ockås att justin ieber ska komma till sverige" kan du inte llägga upp de här?? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: