2010-06-17
 07:54:15

Mina föräldrar respekterar varann!

Justin Bieber: My parents respect each other

Justin Biebers föräldrar är skillda. Trots att han tillbringar mer parten av sin tid på vägen med sin mamma Pattie,  är Justin är fortfarande ganska tight med sin pappa Jeremy.

"Jag har en bra relation med min pappa," Justin säger det till Seventeen  tidningen i en speciell fråga som helt ägnas åt den kanadensiska popstjärnan. "När jag var yngre, lärde han mig att spela några låtar på gitarr, som" Knockin 'on Heaven's Door "av Bob Dylan."

Justin's kunna förbli nära både sin mamma och pappa för att de respekterar varandra. "Mina föräldrar var inte den typen att prata skräp om varandra, säger han. "Vissa föräldrar, när de splittrades, kommer mammorna säga:" Din pappa är en idiot, "men min var aldrig så. För att definitivt göra det lättare för mig. Jag visste att de älskade mig, och de skilldes på grund av dem , inte på grund av mig. "

I slutet av dagen, är Justin fortfarande ett Momma's boy. Skämmer bort henne med spa dagar, bilar, eller dyra smycken. Den 16-årige spill, "Jag skulle vilja köpa min mamma ett hus." Aw.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: