2010-05-29
 23:01:27

''döda dem med vänlighet....''

Som rapporter har sagt har Justin Bieber svort backstage på The Australian talkshow Sunrise har Justin förnekat det och kallat det Gossip.
Förra månaden påståds det att han  svor på en floor manager som regisserade honom till prestanda scenen.
 
Som Justin har sagt på Twitter: Familj tid med min mamma kunde inte komma vid ett bättre tillfälle ... Jag växte upp att respektera andra och inte skvaller ... eller svara skvaller med ilska ... ..

"Jag vet att mina vänner familj och fans vet den jag är. Utfrågning vuxna sprida lögner och rykten är en del av jobbet antar jag. Men ... allt jag har att säga är ... döda dem med vänlighet. Så alla hålla leende ... vi är alla välsignade och jag är fortfarande tacksam och uppskattar att ni alla har gett mig att göra vad jag älskar.

Jag personligen tror inte att Justin skulle svära, och jag är bakom honom 100% och jag är säker att alla beliebers håller med mig, vad är tror ni?

Verkar i alla fall inte som att han svor här....Canadian pop star Justin Bieber gestures to fans whilst making a brief appearance during the "Sunrise"  broadcast at Martin Place on April 26, 2010 in Sydney, Australia.  Bieber had been scheduled to perform an outdoor concert in front of the Overseas Passenger Terminal at Circular Quay. However after around 5000 people camped out overnight for the performance, police were forced to cancel the outdoor show after several young fans were crushed during crowd surges. Bieber went ahead and performed at the Seven networks headquarters at Martin Place instead.

Justin Bieber Performs At "Sunrise"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: