2010-05-17
 09:15:04

'' this is real this is me im exactly where im suppose to be now..''

Nu känner jag mig taggad för att ta och berätta om mig själv!

Mitt namn är Asia Ida Ahmed, är 14 år och bor i Stockholm. Jag har varit drabbad av Bieber fevern sens slutet av oktober 09 (fast än jag upptäckte Justin tidigare), så nu botar jag mig med Justin Bieber låtar, bilder samt annat material. Min mat är Justin Bieber låttexter, försöker äta alltihop (haha menar att jag försöker lära mig alla Jusitn Bieber låtar för er som inte fatta det)!
 Jag äger två bloggar som dem flesta vet, en om mig själv som jag bloggat i ett år i (som är nu låst) och en om världens bästa & sötaste varelse på denna jord nämligen... Justin Bieber!
Jag älskar att sjunga gör det hela tiden f*n. På fritiden brukar jag hänga med kompisar, ''stallka'' Justin Bieber(som vissa säger
och kolla på TV. Jag hatar tomater (något jag inte har gemensamt med Justin :(), vilket betyder att jag inte kan äta pasta bolgounese som är Justins favvorätt, men om han tar ut mig på en dejt tvingar jag mig själv och äta det, haha!
Vet inte vad jag ska säga så, om ni undrar någonting kan ni alltid fråga;D!


Det är den här lilla varelsen som sitter bakom data skärmen och skriver om Justin hela tiden:



Bieberlööööve <33


Anonym

Fett fin bild p¨å dej :D!, Bara en frgåa the diary of justin beiber kommer väl att sändas igen på tv allts ny del!, Hopppas iallafall <3



PUBLICERAT: 2010-05-17, 14:45:43 | URL: http://ffkk.blogg.s
justinlover<3

ååå vad fin du är!!!!<3:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: