2010-11-03
 20:24:16

Justin om hans religon




Justin Bieber
chattade med AP om hans religon hjälper han att överleva: "Hollywood är en farlig plats... Det händer mycket hela tiden, många dåliga saker, men det finns också många bra saker"

Jag har chansen att leva min dröm, jag kan göra många bra saker. Jag överväger inte religon. Jag är kristen, jag tror på gud... Så fort jag börjar glömma.. kan jag kolla tillbaka och känna att det är menat att jag ska vara här..

Han blir irriterad över att kritikerna fokuserar mer på hans hårfrisyr än hans röst talang "Människor säger alltid" Så ditt hår är ett varumärke? Då säger jag " Ne min röst är ett varumärke, du vet?"

Om hans nagellack OLLG: "Det är inte riktigt min nagellacks varumärke. Det är konstigt att tänka på det"
"Det är ett konsitgt koncept men en del av det går till välgörenhet.. Det är väldigt bra"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: