2011-02-24
 19:44:10

Pattie Mallette kontorllerar Justins pengar.


Justin Bieber har visat att trots sin berömmelse, så kontrollerar hans mamma fortfarande hans fickpengar!

Den 16-åriga sångaren har sagt att som de flesta tonåringar så får han veckopeng, men när den är borta, så är den borta.
Han säger till The Sun: "Jag har bara ett kreditkort som gör att jag kan spendera en viss summa pengar varje månad.
Om jag når gränsen efter den första veckan, kan jag inte köpa mer grejer tills månaden är över. så har Min mamma kontroll över det. "


Han tillade att hans mor, Pattie Mallette, också har starka åsikter om att underkläder kastas på scenen på hans konserter.

Han förklarade: "Min mamma tycker inte om när det händer. Ibland har de telefonnummer skrivet på dem. Jag vet inte vad som händer med dem. "

-http://thefanofjustinbieber.blogg.se/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: