2010-04-30
 23:18:36

help !!

OMG!

Jag har så mycket jag måste ta igen, gosh! Varför händer inte det så mycket när min data funkar och alltid inte när den funkar, alltså det är skit irreterande, i alla fall ville forfarande säga att jag lever frtfarande på min systers data och att min är på lagring! :D Lordeness, vad ska jag göra nu förjag vill verkligen inte missa något??


Swedish fans: GLAD VALBORG!


OMG!

I have so much I have to make up for, gosh!
Why is not there as much short-term memory works and the data are not always in the works, then it is really annoying! The procedure anyway wanted to say that I still live with my sister's computer and mine is in a place where its gettoing fixed: D Lordeness, what should I do now, cuz i really dont wanna miss a thing?



selma

du är jätte söt, tror du att du och justin skulle passa bra tillsammans.

jag menar har ni mycker gemmensamt? :)


Linnea

Hoppas de löser sig för dig =)

http://www.youtube.com/watch?v=Xp7YFndtcfA&feature=player_embedded



PUBLICERAT: 2010-05-04, 19:21:07 | URL: http://justinbiebersverige.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: